1

با بنر، پوستر و استند عکس بگیرید و از عوامل “ناهید” جایزه بگیرید…

سینماژورنال: مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه هواداران فیلم سینمایی «ناهید» برگزار می‌شود و چهارشنبه هر هفته به دو نفر از برندگان، در یکی از پردیس‌های سینمایی و توسط عوامل فیلم، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گزارش سینماژورنال فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی آیدا پناهنده، به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و همچنین با بازی ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده که هم اکنون در سینماهای مختلف تهران روی پرده است؛ مسابقه عکاسی اینستاگرامی ویژه مخاطبان برگزار می‌کند و چهارشنبه هر هفته در یکی از پردیس‌های سینمایی و هر بار، دو نفر از برندگان این مسابقه، جوایز خود را از عوامل فیلم دریافت می‌کنند.

با بنر و پوستر و استند عکس بگیرید و برای عوامل “ناهید” بفرستید
کلیه علاقمندان می‌توانند با گرفتن عکس سلفی در کنار پوستر، استند، بنر و سایر موارد مرتبط با فیلم سینمایی «ناهید» در این مسابقه شرکت کنند.
برای شرکت در این مسابقه کافی است عکس سلفی خود با تبلیغات «ناهید» را در اینستاگرام گذاشته و پیج رسمی فیلم سینمایی «ناهید» با آیدی nahidthemovie@ را تگ کنید؛ همچنین از هشتگ #nahidthemovie یا #nahid استفاده کنید.

قرعه‌کشی مسابقه عکاسی اینستاگرامی «ناهید» به صورت هفتگی بین کلیه شرکت کنندگان در این طرح انجام می‌شود و برندگان هر هفته در یکی از پردیس‌های سینمایی جوایز خود را از دست عوامل فیلم دریافت می‌کنند.

مدیریت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فیلم سینمایی «ناهید» بر عهده امید عشیری است که پیش از این نیز تبلیغات مجازی و روابط عمومی چندین فیلم سینمایی و جشنواره‌های متعدد را بر عهده داشته است.