1

با انشعاب از یکی از روزنامه‌های در حال انتشار⇐چهارمین روزنامه سینمایی ایران در مسیر انتشار قرار گرفت+عکس

سینماژورنال: چهارمین روزنامه سینمایی ایران با نام “بليت” بزودى منتشر ميشود.

به گزارش سینماژورنال بعد از “بانی فیلم”، “صبا” و “سینما” که هر کدام به زعم خود سعی کردند تریبونهایی در مسیر بهبود اوضاع سینما باشند و برخی موفق بودند و برخی به دلیل تغییرات پی در پی تحریریه و درگیری در سیاسی‌بازی و وابستگی‌های فصلی، نه، حالا چهارمین روزنامه سینمایی کشور با نام “بلیت” هم در مسیر انتشار قرار گرفته است.

روزنامه ای با دو نسخه کاغذی و الکترونیک

نکته جالب درباره این روزنامه که شعار “با بلیت ما به سینما بروید” را برای خود برگزیده، آن است که برخلاف اغلب نشریات ایران که چاپ صبح هستند این روزنامه چاپ عصر خواهد بود و دست اندرکاران آن سعی خواهند کرد آن را به گونه ای هدفمند و از طریق مراکزی توزیع کنند که به دست مخاطبان هدف که علاقمندان سینماست برسانند.

در کنار راه اندازی نسخه کاغذی “بلیت” نسخه الکترونیکی آن نیز با قابلیتهای متفاوت رونمایی شده و اپلیکیشن جامع آن نیز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انشعاب از یک روزنامه در حال انتشار
هنوز سردبير و اعضاى تحريريه اين روزنامه معرفى نشده اند اما شنيده‌های سینماژورنال حکایت از آن دارد که تحریریه این روزنامه انشعابى است از يكى از روزنامه هاى در حال انتشار؛ انشعابی که به دلیل پاره ای تعارضات در دیدگاههای طرفین درباره در پیش گیری صراحت در برخورد با اتفاقات سینمایی صورت گرفته است.

لوگوی روزنامه "بلیت"
لوگوی روزنامه “بلیت”