1

با انتخاب سیدضیاء هاشمی به عنوان دبیر شورایعالی تهیه‌کنندگان⇐یکپارچه شدن صنوف تهیه کنندگی، منتفی شد؟؟

سینماروزان: محمدمهدی حیدریان رییس پیشین سازمان سینمایی تلاش زیادی کرد که با یکی کردن صنوف تهیه کنندگی بخشی از مشکلاتی که در نتیجه انشقاق تهیه کنندگان رخ داده را حل کند.

حیدریان تلاش زیادی کرد و حتی شورایی متشکل از بدنه تهیه کنندگان را برای تنظیم آیین نامه اتحاد تهیه کنندگان فراهم آورد با این حال حیدریان از سازمان سینمایی رفت و حسین انتظامی به جایش آمد ولی تهیه کنندگان به اتحاد نرسیدند.

در دوران انشقاق تهیه کنندگان این شورایعالی تهیه کنندگان متشکل از نمایندگان صنوف چهارگانه تهیه کنندگی بود که نمایندگی صنف را برعهده داشت با این حال با وجود پایان دوره یک ساله دبیری  منوچهر شاهسواری بر شورایعالی تهیه کنندگان و در شرایطی محمد بانکی از اعضای شورایعالی مدعی تعطیلی شورایعالی و راه اندازی صنف واحد تهیه کنندگان بود ولی مسعود اطیابی مدعی تغییر دبیر شورایعالی تهیه کنندگان شده است.

مسعود اطیابی که نایب رییس شورایعالی تهیه کنندگان است از سیدضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان به عنوان جدیدترین دبیر شورای عالی تهیه کنندگان نام برده است.

با معرفی دبیر تازه شورایعالی تهیه کنندگان مشخص نیست که کار اتحاد تهیه کنندگان به کجا خواهد انجامید؟ آیا کلا تشکیل صنف واحد تهیه‌کنندگی به بن بست خورده یا تلاشها ادامه خواهد داشت؟؟