1

با ادامه تعطیلی کرونایی سینماها ⇐ علی سرتیپی به شبکه خانگی روی آورد!

سینماروزان: سینماهای ایران به‌دلیل شیوع کرونا به تعطیلی مطلق رفته‌اند و هیچ دورنمای روشنی هم از بازگشایی قریب‌الوقوع سینماها به چشم نمی‌خورد و در این شرایط علی سرتیپی مدیرعامل یکی از شرکت‌های پخش فعال سینما عزم کرده وارد شبکه خانگی شود.

علی سرتیپی تهیه‌کننده و مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران به‌طور رسمی و با یک سریال اقتباسی وارد شبکه خانگی می‌شود و هیچ بعید نیست که این استارتی باشد برای حضور پررنگ فیلمیران در شبکه خانگی.

علی سرتیپی قصد دارد سریال “خون خورده” را برای شبکه خانگی بسازد. علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر که سابقه بازی در فیلم “خشکسالی و دروغ”پدرام علیزاده را در کارنامه دارد، کارگردانی این سریال را برعهده دارد.

این اولین تجربه کارگردانی علی سرابی کارگردان و بازیگر نام آشنای تئاتر ایران در حیطه تصویر است.

“خون خورده” که براساس داستانی از مهدی یزدانی‌خرم(از فعالان رسانه‌های اصلاح‌طلب و آقازاده محمدرضا یزدانی‌خرم از سیاستمداران موتلفه) نگارش میشود، قصه پنج برادر است در سالهای دهه شصتِ ایران. از تهران تا اصفهان، از بیروت تا آبادان و از مشهد تا کلیسایی کوچک در محله نارمک که دو روح بر صلیبِ لق اش نشسته‌اند… قصه«برادرانِ سوخته». برادرانی که گم شده اند.

سرتیپی علاوه بر تولید، سرمایه‌گذاری سریال را هم برعهده گرفته و قصد‌ دارد کار تولید اثر را نیز از نیمه سال 1399 آغاز کند.

سرتیپی با خرید حق اقتباس این رمان از نشر چشمه قصد دارد این رمان معاصر را در قالب پروژه ای مخاطب‌پسند و با تیم بازیگرانی مطرح و مرکب از چهره‌های سینما و تئاتر، تولید کند.