1

بالاخره مهران مدیری در کوزه افتاد+شرح بدون سانسور اتفاقی که یک هفته بعد خواهید دید

سینماژورنال/نیما شکیب: در جریان ضبط یکی از تازه‌ترین برنامه‌های “دورهمی” که دیگر مهران مدیری همه کاره آن است ماجرایی رخ داد که مصداق بارز افتادن خیاط در کوزه است.

به گزارش سینماژورنال مهران مدیری این بار هم به مانند دفعات پیش آمده بود تا مهمانش میلاد کیمرام را سوال‌پیچ کند اما ماجرا طور دیگری پیش رفت؛ کیمرام در ابتدای برنامه خطاب به مدیری گفت گویا در برنامه شما اسم هر فردی بیاید او باید در برنامه های بعدی مقابل مدیری نشسته و پاسخگوی سوالات وی باشد؟

تأیید مهران مدیری به این پرسش همراه بود با این خواسته کیمرام که من اسم مهران مدیری را می‌آورم پس باید او به جای مهمان بنشیند و پاسخگوی سوالات باشد.

این خواسته کیمرام که مشخص نیست از قبل هماهنگ شده بود یا نه با تشویق حضار روبرو شد و در نهایت مدیری در جای مهمان قرار گرفت و کیمرام هم سوالات خود را از او پرسید.

هر 20 سال یک بار مصاحبه می کنم

سوال اول کیمرام از مدیری این بود که چرا مصاحبه نمی‌کنی و مدیری در پاسخ از این گفت: 14 سال است مصاحبه نکرده ام و اگر بخواهم هر روز مصاحبه کنم باید حرفهای تکراری بزنم که مثلا چی میخوری و چیکار میکنی و اولین کارت چی بود و از این صحبتها و برای همین تصمیم گرفتم هر 20 سال یک بار مصاحبه کنم تا حرف جدید برای گفتن داشته باشم.

تأیید تلویحی مرفه بودن

مدیری که در این گفتگو مدام سعی می‌کرد از وضع ساده رندگی خود صحبت کند وقتی با این گفته کیمرام مواجه شد که می‌گویند شما جزو مرفهین هستید ابتدا سعی کرد با شوخی و خنده و ذکر چندباره این جمله که “کی میگه؟” از کنار این سوال عبور کند. به گزارش سینماژورنال اما در نهایت با تأیید تلویحی مرفه بودنش گفت: آدم هرچقدر هم پول داشته باشه آخرش همان چیزی رو میخوره که همه میخورن و در نهایت در همان گوری میخوابه که همه در آن می‌خوابن.

مدیری ادامه داد: پول تا جایی جواب میده! بعد از اون دیگه هیچ کارکردی نداره و فقط شاید ماشینت بشه مضراتی! (منظورش مازراتی) بود.

هر 6 ماه یک بار به مهمانی می روم

مدیری درباره اوضاع و احوال زندگی خانوادگیش گفت: 90 درصد مواقع تنها هستم. همه فکر میکنن که به خاطر وسعت ارتباطاتم هر شب مهمونی هستم اما واقعیت این است که شاید 6 ماه یک بار من را به مهمانی برده و به زور با دو نفر صحبت کنم و سالی یک بار مهمان داشته باشم. بهترین رفقای من کتاب و موسیقی و فیلم هستند و در مجموع خیلی حال و حوصله شلوغی رو ندارم.

مدیری در آخر گفتگو هم با تهدید شوخ‌طبعانه کیمرام که “حالا منو تو جایگاه مهمون میشونی” گفت: اگه خبرنگارا این برنامه رو ببینن میریزن سرم که چرا با ما حرف نزدی!!

هدیه کیمرام به مدیری

به گزارش سینماژورنال در پایان برنامه کیمرام یک اتود و طرح اولیه از دو کت و شلوار را به مهران مدیری هدیه داد و البته حین این هدیه دادن تبلیغ فراوانی هم کرد برای دوستش که طراح لباس است و این کت و شلوارها را طراحی کرده است.

کیمرام از مدیری خواست که هر کدام از طرحها را که پسندید برایش بدوزند و تنش کند و بعد امضاء کند و در موزه “دورهمی” قرار دهد اما مدیری خیلی جدی گفت: یکیش رو امضا میکنم و میذارم برای موزه و اون یکی رو هم برای خودم برمیدارم!

میلاد کیمرام
میلاد کیمرام