1

بالاخره بهروز شعیبی گریمش را عوض کرد!+عکس

سینماژورنال: بهروز شعیبی بازیگر-کارگردانی که اخیرا درگیر ساخت دومین فیلم بلندش “سیانور” شده است(اینجا را بخوانید) دو ماه قبل سریال “تنهایی لیلا” را روی آنتن داشت.

به گزارش سینماژورنال شمایل ظاهری-رفتاری شعیبی در این سریال که شباهت فراوان به کاراکترش در فیلمهای “طلا و مس” و “میهمان داریم” داشت، سبب ساز انتقادات فراوانی به این سینماگر جوان شد.

این انتقادات موجب آن گردید که شعیبی در صفحه اجتماعیش با انتشار تصاویری از گریمهای متفاوتی که در آثاری چون “مهرآباد” داشته است از بی‌ربط بودن انتقادات بگوید.

رفرمی همه جانبه در ظاهر

اما حتی انتشار این تصاویر هم از گلایه های رسانه ها به افتادن شعیبی‌بازیگر در دایره تکرار کم نکرد و همین امر موجب آن شد که شعیبی در رفرمی همه جانبه به یک باره گریم ظاهری خود را عوض کند!

شعیبی به تازگی در گفتگویی با داوود میرباقری به عنوان پرسش کننده ظاهر شده است و در تصاویر مربوط به این گفتگو که در یکی از رسانه های متنوع حوزه هنری منتشر شده است شعیبی را در کنار میرباقری، با گریم تازه اش می بینیم.

در این گریم تازه شعیبی ریشهایش را کاملا تراشیده و با سبیل دیده می شود؛ البته که وی فریم عینکی آوانگارد را جایگزین فریم سنت‌گرایانه خود کرده است؛ با این حال فرم پریشان و شانه‌نخورده موها همچنان عنصر ثابت چهره شعیبی است!!!

بهروز شعیبی
بهروز شعیبی با گریم تازه در حال گفتگو با داوود میرباقری