1

باز هم “هفت”، باز هم یک لیست عجیب: این بار حمید گودرزی مجری اصلی است و …

سینماژورنال: مدتی قبل از حذف رسمی محمود گبرلو از “هفت” گمانه زنی ها پیرامون جانشین وی آغاز شد.

به گزارش سینماژورنال البته که این گمانه زنی ها همچنان ادامه دارد و هفته ای نیست که نامی تازه به عنوان گزینه اجرا یا تهیه “هفت” به گوش نرسید.

بعد از نامهایی چون اکبر نبوی، شهاب اسفندیاری، بهروز افخمی و محمدحسین ربانی اخیرا محمدرضا شریفی نیا نیز در گفتگویی خود را یکی از گزینه های اجرای این برنامه دانسته است.

با این حال تازه ترین خبر رسیده به سینماژورنال حکایت از تغییر ماهوی برنامه و چینش یک گروه مجری به جای مجری واحد در آن حکایت دارد.

اجرا به سبک “دو قدم مانده به صبح”

گویا مقرر شده “هفت” به سبک برنامه هایی مانند “دو قدم مانده به صبح” با یک مجری محوری و چند مجری-کارشناس که باید بخشهای مختلف را اجرا کنند روی آنتن برود.

البته در این بین نام محمدحسین رضوی همچنان به عنوان تهیه کننده “هفت” به گوش می رسد و در کنار وی بهروز افخمی نیز به عنوان طراح برنامه و سرپرست مجریان حضور خواهد داشت.

در باکس جدیدی که برای “هفت” طراحی شده برنامه یک مجری محوری خواهد داشت که از حمید گودرزی به عنوان گزینه اصلی اجرا نام برده شده و در کنار آن سه بخش گفتگو، نقد و خبر نیز هر کدام مجریان مخصوص به خود را خواهند داشت.

افخمی تصمیم گرفته خود بخش گفتگو را اجرا کند و از مسعود فراستی و یکی از روابط عمومی های نه چندان موفق سینمای ایران در سالهای اخیر نیز به عنوان گزینه های اجرای بخشهای نقد و خبر نام برده شده است.