1

بازیگر زن “پس از باران” زندگی مادرش را سریال می‌کند+عکس

سینماژورنال: این دیگر به یک عادت در میان بازیگران سینما و تلویزیون بدل شده است که اشباع شدن از بازیگری آنها را به سمت نویسندگی یا کارگردانی سوق می دهد.

به گزارش سینماژورنال یکی از تازه ترین بازیگرانی که به نویسندگی روی آورده مهوش صبرکن بازیگر سریالهایی چون “پس از باران” و “یادآوری” است.

جالب است که این بازیگر از نگارش یک فیلمنامه در قالب سریال با نام «سودابه» با موضوع زندگی مادرش خبر داده است.

طرح «سودابه» شامل 200 صفحه می‌شود

این بازیگر درباره نگارش “سودابه” به “ایسنا” گفت: در حال حاضر نوشته‌ای در دست دارم که چندین سال است روی آن کار می‌کنم و گاهی هم دلسرد شدم و آن‌را کنار گذاشتم. «سودابه» کار بسیار سنگین و جالبی است که در آن از دوستان عزیزم هم در بخش نگارش کمک گرفتم.

صبرکن افزود: این کار به قدری سنگین و شاید پرهزینه باشد که نمی‌دانم آیا باید برایش اسپانسر بگیرم و یا برای شبکه نمایش خانگی بسازم؛ چراکه وقتی صحبت از اسپانسر می‌شود، اسپانسر، کار با شبکه نمایش خانگی را راحت‌تر انجام می‌دهد و دلیل این اتفاق به خاطر فروش بیشتر کارها در شبکه نمایش خانگی است، ولی من دلم می‌خواهد کارم را همه‌ی ایران ببینند.

او ادامه داد: طرح «سودابه» شامل 200 صفحه می‌شود اما فعلا مانده‌ام که با اوضاع حال حاضر تلویزیون چه کار کنم. «سودابه» سریال جالبی است و مطمئن هستم اگر از تلویزیون پخش شود پربیننده و موفق خواهد بود.

اسپانسر تمایل به تولید در شبکه خانگی دارد

وی خاطرنشان ساخت: از طرفی دیگر به دلیل اینکه من همیشه برای تلویزیون کار کردم دلم می‌خواهد مخاطب عام کارم را ببیند ولی متأسفانه وقتی با اسپانسر حرف می‌زنم اسپانسر تمایل دارد تا کار را برای شبکه نمایش خانگی بسازد؛ چراکه معتقد است مثل سینما پولش برمی‌گردد و از طرفی دیگر از لحاظ نگارش،‌ تصویربرداری، نوع لباس، گریم و … آزادی‌های عملی در شبکه نمایش خانگی وجود دارد که در تلویزیون نیست.

همیشه دوست داشتم زندگی مادرم را سریال کنم

او در همین راستا ادامه داد: متن سریال «سودابه» هنوز به پایان نرسیده اما چیزی به پایان راه نمانده است. این مجموعه موضوع اجتماعی و خانوادگی دارد و برگرفته از زندگی مادرم است که در قید حیات است. همیشه دوست داشتم زندگی مادرم را سریال کنم چراکه معتقدم مادرم نسبت به خانم‌های هم سن و سالش همیشه متفاوت بوده و هست؛ بنابراین دوست داشتم یک الگو برای نسل جوان باشد و نسل جوان صبر و استقامت و ایستادگی در مقابل سختی‌ها را یاد بگیرند تا به موفقیت برسند.

مهوش صبرکن و محمود پاک نیت
مهوش صبرکن و همسرش محمود پاک نیت