1

بازیگر زن ایرانی⇐ایفاگر نقش “روح” در محصول GEM+عکس

سینماژورنال: پس از مهاجرت چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسرائیان به ترکیه و حضور در محصولات شبکه “جم” به تازگی اخباری هم درباره مهاجرت رابعه اسکویی به این شبکه شنیده شد.

به گزارش سینماژورنال در این بین خبرگزاری “برنا” گزارش داده که رابعه اسکویی در یکی از تله‌فیلمهای محصول این شبکه در نقش یک روح ظاهر شده است!!

این بازیگر به صورت مستقیم برای “جم” کار نمی‌کند

گویا رابعه اسکویی به صورت مستقیم برای “جم” کار نمی‌کند و از طریق یکی از شرکتهای پیمانکار جم در تله فیلم مذکور بازی کرده است به عبارت بهتر شرکت طرف قرارداد تولید فیلم رابعه اسکویی به صورت پنهانی با شبکه “جم” همکاری‌های در زمینه ساخت آثار نمایشی داشته است؛ درست نظیر اتفاقی که برای مهدی مظلومی افتاد که وی نیز به طور غیرمستقیم برای “جم” کار تولید می‌کند.

پیمانکاران واسطه میان هنرمندان وطنی و جم

به نظر می رسد از آنجا که در ماههای اخیر سخنگوی ارشاد درباره ممنوع الکاری هنرمندان همکار با “جم” حرف زده، این شرکتهای پیمانکار نقش واسطه میان “جم” و بازیگران ایرانی را ایفا می‌کنند تا بازیگران بعدتر و هنگام بازگشت احتمالی بگویند برای “جم” فعالیت نکرده اند و برای فلان شرکت واسطه فیلم بازی کرده اند.

اسکویی تاکنون خودش درباره این حضور اعلام موضع نکرده است و گفته می‌شود این بازیگر از طرف سرمایه‌گذاران این اثر سینمایی از انجام هر گونه گفتگو منع شده است.

رابعه اسکویی جم
تصویری منسوب به حضور رابعه اسکویی در محصول جم