1

بازگشت موقت علی ضیاء به رسانه ملی؟…

سینماژورنال: در حالی که بعد از حواشی مربوط به انتشار فیلمی از شادمانی خاص علی ضیاء در جریان دربی پایتخت که باعث توبیخ او از سوی معاون سیما شد از ممنوع الفعالیت شدن این مجری خبر داده شده بود(اینجا را بخوانید) هفته گذشته خبر رسید که این مجری جوان از شب یلدا بار دیگر به رسانه ملی بازخواهد گشت.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال با این حال تازه ترین صحبتهای سرپرست شبکه اول حکایت از آن دارد که علی ضیاء فقط برای یک تک‌برنامه ویژه شب یلدا به تلویزیون بازخواهد گشت.

فضل ا.. شریعت پناهی در حاشیه مراسم رونمایی از نشان جدید شبکه تهران درباره مورد علی ضیاء گفت: قرار بود برنامه «امشب» دوباره از شبکه یک شروع شود و به نوعی زمینه ویژه‌برنامه تحویل سال باشد اما این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: علی ضیاء در شب یلدا برنامه ای را اجرا خواهد کرد و برای برنامه های دیگر در ایام دهه فجر، انتخابات و یا نوروز هنوز برنامه ریزی نشده است که باید بررسی شود و بعد بیان کرد. همچنین باید مشخص شود که ضیاء در ویژه برنامه نوروز خواهد بود یا خیر.

اظهارنظر سرپرست شبکه اول سیما این سوال را پیش رو قرار می دهد که آیا بازگشت علی ضیاء به رسانه ملی موقت خواهد بود و او به مانند چهره هایی چون فرزاد حسنی از این به بعد فقط برنامه های مناسبتی را اجرا خواهد کرد؟