1

بازگشت مجري اخراجي با کپی‌برداری از رامبد جوان؟

سینماژورنال: موفقیت رامبد جوان در برنامه “خندوانه” سبب ساز آن شد که بسیاری از دیگر برنامه های مجری محور تلویزیون نیز برای جانماندن از رامبد به کپی برداری از آیتمهای این برنامه بپردازند.

به گزارش سینماژورنال آیتم استندآپ کمدی از جمله آیتمهای پرمخاطب “خندوانه” بود که مورد توجه برنامه سازان تلویزیون قرار گرفت و در یک مورد تازه علی ضیاء هم قصد استفاده از آن را دارد.

علی ضیاء که چندی قبل و به خاطر انتشار کلیپی از شادی اش در یک کافی شاپ در جریان تماشای دربی پرسپولیس به شدت با انتقاد رسانه ها مواجه شده بود و تا پای اخراج از رسانه ملی پیش رفته بود قصد دارد برنامه “یکِ یک” را در سال تحویل 95 از شبکه اول روی آنتن ببرد.

در فراخوانی که برای برنامه نوروزی ضیاء منتشر شده ردّپای نوعی دنباله روی از برنامه رامبد جوان به چشم بخورد.

 در فراخوانی که برای این برنامه منتشر شده از عموم مخاطبانی که در زمینه هایی چون استندآپ کمدی، گزارشگرى، طراحى لوگو و خواندن يا سرودن ترانه تيتراژ برنامه مهارت دارند خواسته شده با ساخت فیلمی 15 ثانیه ای و ارسال آن برای دست اندرکاران این برنامه شرایط حضور خود در “یک یک” را فراهم آورند.

بهترین آثار رسیده در برنامه نوروز ٩٥ روی آنتن خواهد رفت و مخاطبان یک ماه وقت دارند از طریق سايت، تلگرام و اينستاگرام برنامه آثار خود را فرستاده و با برنامه در ارتباط باشند.