1

بازداشت تهیه‌کننده “هنروتجربه” به‌خاطر پخش تیزر از GEM+عکس

سینماژورنال: ماجرای احضار تهیه کنندگان آثاری که تیزر فیلمهایشان از شبکه ماهواره ای جم پخش شده وارد فاز تازه ای شد.

به گزارش سینماژورنال تازه ترین تهیه‌کننده‌ای که بخاطر پخش تیزر فیلمش به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته است امیر رفیعی است؛ تهیه کننده مستندی به نام “من ناصر حجازی هستم” که در گروه هنروتجربه اکران شده بود.

امیر رفیعی به خاطر تعهدنامه ای که به هنگام اکران این فیلم برای قرارداد پخش تیزرهایش از صداوسیما امضاء کرده بود و در آن متعهد شده بود تیزر آثارش نباید از شبکه های ماهواره ای پخش شود مورد شکایت سازمان قرار گرفته است.

رفیعی یکشنبه 23 خرداد و بخاطر شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و پس از پایان رسیدگی به شکواییه برایش حکم بازداشت موقت صادر گردید.

رفیعی در گفتگو با سینماژورنال ضمن تأیید صدور قرار بازداشت از مساعدت دادسرا برای تبدیل قرار بازداشت به قرار کفالت خبر داد.

من ناصر حجازی هستم
من ناصر حجازی هستم

مدیر روابط عمومی در زمان فتح ا.. زاده

امیر رفیعی که سابقه فعالیتهای رسانه ای هم داشته است در دوران مدیریت علی فتح ا.. زاده بر باشگاه استقلال به عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه فعالیت داشته است.

رفیعی از دوستان خانوادگی ناصر حجازی بوده است و همین عاملی شده بر اینکه کار تولید مستند “من ناصر حجازی هستم” که مروری است بر بخشهای مختلف زندگی این دروازه بان نامدار تاریخ فوتبال به وی سپرده شود.

احضار تهیه کننده “من ناصر حجازی هستم” به دادسرا و صدور قرار بازداشت برای وی در شرایطی صورت می گیرد که این فیلم چند روزی است در شبکه خانگی توزیع شده است.

امیر رفیعی در کنار ناصر حجازی
امیر رفیعی در کنار ناصر حجازی