1

نقش اصلی زن قسمت دوم “شب یلدا” به باران کوثری رسید

سینماژورنال: در حالی که کیومرث پوراحمد به تازگی پروانه ساخت “کفشهایم کو؟” با مضمون آسیبهای مهاجرت را گرفته است، رضا کیانیان و مجید مظفری بازیگران اصلی “سگ کشی” هم نقشهای اصلی فیلم را ایفا خواهند کرد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال بازیگر زن اصلی این کار هم باران کوثری است که هرچند هنوز حضور رسمی اش در پروژه اعلام نشده است اما توافقات حضورش در این درام فراهم شده است.

باران کوثری نقش اصلی زن است

مجید مظفری یکی از بازیگران اصلی کار در گفتگو با “تسنیم” با تأیید حضور باران کوثری گفته است: باران کوثری هم یکی دیگر از بازیگران این پروژه است که امیدوارم زودتر حالش خوب شود و به این پروژه سینمایی اضافه شوند.

هرچند پیش بینی ها حکایت از آن دارند که “کفشهایم کو؟” دنباله ای است بر “شب یلدا” که پیشتر با عنوان “برزخ حامد” فیلمنامه اش در خانه سینما ثبت شده بود اما مجید مظفری شباهتی میان این دو فیلم ندانسته است.

مجید مظفری می گوید “کفشهایم کو” شبیه “شب یلدا” نیست اما…

البته که این بازیگر سینما از داخلی بودن اغلب نماهای فیلم مانند “شب یلدا” خبر داده و بیان داشته است: “کفش‌هایم کو” اگر چه فیلم آپارتمانی است ولی هیچ شباهتی با “شب یلدا” ندارد.

اظهارات این بازیگر قدیمی سینما در حالی بیان می شود که شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که “کفشهایم کو؟” روایتی است از آینده زندگی “حامد احمدزاده” کاراکتر اصلی “شب یلدا” و البته معضلات همسر قبلی وی بعد از مهاجرت.

تهیه کنندگی “کفشهایم کو؟” را علی قائم مقامی برعهده دارد.