1

باران کوثری از بیمارستان مرخص شد/ده روز دیگر سرصحنه می‌رود

سینماژورنال: باران کوثری بازیگر سینمای ایران که جمعه هفته گذشته و در راه عزیمت به لوکیشن “هفت ماهگی” دچار سانحه تصادف شده و در بیمارستان بستری شده بود از بیمارستان مرخص شد.(اینجا و اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال باران کوثری پنج روز در بیمارستان دی بستری بود و طی این مدت تحت یک عمل جراحی هم قرار گرفت و نهایتا سه شنبه شب 21 مهرماه از بیمارستان مرخص شد.

ده روز استراحت در خانه
منصور لشکری قوچانی تهیه کننده “هفت ماهگی” با اعلام این خبر به سینماژورنال گفت: خوشحالیم که این بازیگر خوب سینما بعد از گذراندن دوران نقاهت به خانه منتقل شد و درمان خود را در خانه ادامه خواهد دارد.

این تهیه کننده درباره زمان شروع مجدد فیلمبرداری نماهای باران در “هفت ماهگی” بیان داشت: باران حدودا ده روزی باید استراحت داشته باشد تا سلامتی کامل خود را بازیابد و انشاا.. بعد از این مدت فیلمبرداری سکانسهای باران کوثری ادامه خواهد یافت.

باران کوثری در کنار منصور لشکری قوچانی
باران کوثری در کنار منصور لشکری قوچانی

اگر روند درمان باران چند ماه هم طول می کشید باز منتظر ایشان می ماندیم
باران کوثری سال گذشته و بخاطر بازی در درام “کوچه بی نام” ساخته هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی لشکری قوچانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره سی و سوم فجر شد.

نخستین کسی که باران بعد از دریافت سیمرغ از او تشکر کرد، تهیه کننده “کوچه بی نام” بود که به اعتقاد وی، فضای مناسبی را بلحاظ مختصات تولید برای پروژه فراهم کرده بود.

لشکری قوچانی با اشاره به اینکه همواره سعی کرده حامی بازیگرانی باشد که در پروژه هایش به او کمک می کنند به سینماژورنال بیان داشت: در این مدت که باران در بیمارستان بود بیشتر از آن که نگران فیلم باشم نگران وضعیت جسمی ایشان بودم چون بازیگریست که واقعا برای نقش اش وقت می گذارد و تلاش می کند مهره ای موثر از گروه تولید باشد.

وی خاطرنشان ساخت: حتی اگر روند درمان ایشان چند ماه هم ادامه می یافت باز هم منتظر بازگشت ایشان می ماندیم چون برای من رفاقت و احترام به ارزشهای اخلاقی بیشتر از هر چیز دیگر اهمیت دارد.

در انتظار اکران فیلم پرمخاطب جشنواره

باران کوثری چندی قبل درام “قصه ها” ساخته مادرش رخشان بنی اعتماد را روی پرده داشت و به زودی با “کوچه بی نام” که یکی از آثار پرمخاطب جشنواره سی و سوم فجر بود و کاندیدای بهترین فیلم منتقدان است به سینماها می آید.