1

با انتخاب یک جوان ۳۸ ساله به عنوان رییس تازه سازمان تبلیغات⇐آیا جوانگرایی به حوزه هنری هم خواهد رسید؟/آیا پخش بهمن سبز هم به یک جوان مستعد سپرده خواهد شد؟/آیا سعیدی‌پور و خویشاوندان هم مدیریت پردیس آزادی را به جوانان غیرمتصل خواهند داد؟

 سینماروزان: با حکم رهبر انقلاب حجت الاسلام محمد قمی به عنوان رییس سازمان تبلیغات منصوب شد. قمی درحالی به عنوان رییس سازمان تبلیغات برگزیده شده که تنها 38 سال سن دارد و این جوانی میتواند پیامی باشد به سیکل بسته مدیریت کشور که قید پیرمردان فرتوت را بزنند و به جوانان اعتماد کنند.

به گزارش سینماروزان تغییر و تحول در صدر سازمان تبلیغات اسلامی این امیدواری را ایجاد میکند که در زیرمجموعه های این نهاد و از جمله حوزه هنری هم نسیم جوانگرایی بوزد.

سالهاست حوزه هنری در تمامی شاخه های خود و از جمله سینما و پخش فیلم و حتی مدیریت سینماهای زیرمجموعه اش گرفتار مدیرانی است که به دلیل پا به سن گذاشتن نتوانسته اند فضایی مساعد را برای استفاده بهینه از امکانات این مجموعه فراهم کنند.

نگاهی کنید به انبوه سینماهای حوزه بخصوص در شهرستانها و مدیریت پخش حوزه که عدم استفاده از نیروهای جوان مستعد و دارای ایده نتوانسته امکان رقابت با یک پخش مافیایی نورس را برایش فراهم کند یا نگاهی بیندازید به مدیریت طولانی مدت یک شخص در مهمترین پردیس حوزه یعنی آزادی که به جای استخدام جوانان بالیاقت از بستگان مدیر پردیس به عنوان نیروهای کلیدی استفاده شده!

آیا جوانگرایی در صدر سازمان تبلیغات موجب اعتماد به جوانان مستعد در حوزه هنری و زیرمجموعه های آن هم خواهد شد؟ امید که این اتفاق بیفتد!