1

ای کاش قبل از دیدار با فضانورد روس، رزومه بازیگر ایرانی را پیش‌رویش گذاشته بودید

سینماژورنال: بازیگران ایرانی که در سالهای اخیر اغلب کوشیده اند در کنار بازیگری فعالیتهای دیگری را از داستان نویسی گرفته تا مجسمه سازی و خوانندگی تجربه کنند اخیرا عکس یادگاری گرفتن با چهره های مطرح دیگر کشورها را هم به این فعالیتها اضافه کرده اند.

به گزارش سینماژورنال بعد از دیدار محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی با شاهرخ خان بازیگر بالیوود که مشخص نبود به دعوت شاهرخ خان بوده یا نه (اینجا را بخوانید) به تازگی رضا کیانیان و حسین پاکدل دو بازیگر دیگر ایرانی با یک فضانورد روس به نام “الکساندر لازوتکین” دیدار کردند!

در این دیدار که در آستانه یک ساله شدن حرکتی به نام “سین هشتم: سرپناه” صورت گرفته بود مدالی هم از سوی فضانوردان ایستگاه فضایی روسیه به هنرمندان ایرانی هدیه شد.

در این دیدار کیانیان درباره مختصات حرکت فوق توضیحاتی را به این فضانورد روس ارائه داد اما نکته این دیدار آن بود که انگار این فضانورد کیانیان را نمی‌شناخت و تازه بعد از توضیحات روزنامه‌نگاری به نام سیروس برزو مقیم روسیه بود که با فعالیتهای هنری وی آشنا شد.

البته که انجام چنین دیدارهایی در خدمت حرکتهای خیرخواهانه و انسانی خیلی هم مفید است اما بهتر آن است که پیش از انجام چنین دیدارهایی طرف دیدار را به آگاهی درباره هنرمندان ایرانی و روزمه کاری شان برسانند تا تازه به هنگام دیدار نباشد که فرد مقابل بخواهد طرفش را بشناسد.