1

این هم عواقب رفتار غیرمنطقی عوامل «رحمان۱۴۰۰» در اکران نسخه‌ای متفاوت با نسخه مجاز⇐سعید خانی: تا پیش از ماجرای «رحمان…» مذاکرات مثبتی برای اکران «ارادتمند…»کاهانی داشتیم ولی با اتفاق پیش آمده برای «رحمان…» کار برایمان دشوار شد/صادقانه میگویم که «ارادتمند…» مناسب افراد زیر ۱۵سال نیست!/به اکران محدود «ارادتمند…» هم راضی هستیم/امیدوارم بعد از تغییر ساختار سازمان سینمایی بتوانیم «ارادتمند…» را اکران کنیم

سینماروزان: ایراهیم داروغه زاده که بعد از معاون معزول نظارت وارد سازمان سینمایی شد طی دوران مدیریت خود توانست برخی از فیلمهای مشکل دار سالیان اخیر از «خانه دختر» و «عصبانی نیستم» تا «آشغالها…» و «پارادایس» را روی پرده بفرستد با این حال همچنان برخی فیلمهای توقیفی در زمان معاون معزول نظارت و از جمله «ارادتمند، نازنین، بهاره و تینا» هنوز نتوانسته اند مجوز اکران بگیرند.

به گزارش سینماروزان سعید خانی تهیه کننده «ارادتمند…» به تازگی در گفتگویی به افشاگری درباره این مسأله پرداخته که تا پیش از ماجرای از پرده پایین آمدن «رحمان1400» بخاطر تفاوت نسخه اکران با نسخه مجاز، مذاکرات مثمرثمری با ارشاد برای حل مشکل «ارادتمند…» داشته ولی با اتفاق پیش آمده برای «رحمان…» همه چیز به محاق رفته است.

سعید خانی درباره آخرین وضعیت «ارادتمند…» به «سینمامعیار» گفت: قبل از توقیف فیلم «رحمان ۱۴۰۰» مذاکراتی مثبت با وزارت ارشاد داشتیم که متاسفانه بعد از اتفاقاتی که برای «رحمان…» افتاد شرایط نمایش برایمان دشوار شد.

خانی ادامه داد: به ما گفته اند قرار است تغییر و تحولاتی در ساختار سازمان سینمایی صورت گیرد و بعد از این تغییرات قرار است دوباره مذاکره کنیم و امیدوارم که بتوانیم فیلم را بالاخره اکران کنیم.

وی در خصوص درجه بندی فیلم «ارادتمند…» گفت: من با درجه بندی فیلم ها کاملا موافقم و صادقانه میگویم فیلم ما برای زیر ۱۵ سال اصلا مناسب نیست. ما حتی به اکران محدود هم رضایت داریم و برایمان مهم این است که بتوانیم با هم گفتگو کنیم.