1

قابل توجه شورای صنفی نمایش؛ این فیلم نه کمدی است و نه مبتذل اما روزی ۷۰ میلیون می‌فروشد

سینماژورنال: تازه ترین محصول سینمایی علیرضا رئیسیان به مانند دیگر آثار او درونمایه ای اجتماعی دارد و البته با محوریت ارتباطات زوجین بنا شده است.

به گزارش سینماژورنال این فیلم کمترین بار طنزی ندارد و بازیگران اصلی آن از شهاب حسینی و لیلا حاتمی گرفته تا فرهاد اصلانی و بیتا فرهی نیز هیچ ربطی به سینمای کلیشه شده طنزآلود ندارند.

با این حال این فیلم در مدت ده روزی که از اکران آن می گذرد توانسته به طور متوسط روزی 70 میلیون تومان فروش داشته باشد و تا اینجای کار فروش کل آن به 700 میلیون تومان برسد.

“دوران عاشقی” در روزهای اخیر در پردیسهای سینمایی مختلف تهران و از جمله پردیس کوروش و آزادی به سانس فوق العاده رسیده است!

عطش مخاطب برای تماشای فیلمهای تازه و محترم

به نظر می رسد یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالای “دوران عاشقی” تشنگی مخاطب برای تماشای فیلمهای به روز و کمی محترمانه تر از ابتذالی است که در برخی کمدی ها به تماشا گذاشته می شود.
“دوران عاشقی” شاید بلحاظ درونمایه آن که ماجرای خیانتهای زناشویی را روایت می کند بدعت نداشته باشد اما به هر حال مروری هرچند اجمالی از اوضاع و احوال اجتماع امروز ایران که در آن یک نخبه ریاضی از بازار ارز سردرمی آورد به اندازه کافی مطلوب مخاطبان روزگار ما هست.
فروش بالای “دوران عاشقی” این اندرز را پیش روی شورای صنفی نمایش قرار می دهد که اگر سبد اکران را متنوعتر کنند و رقبای قدرتمندی را وارد دایره تکراری فعلی کنند مطمئنا سینماها نیز رونق بهتری خواهند یافت.