1

این روزها همه از علاقه به شجریان می‌گویند حتی آرمین ۲AFM+عکس

سینماژورنال: در ماههای اخیر و بعد از انتشار خبر ابتلای محمدرضا شجریان به سرطان اغلب چهره های سرشناس هنری و سیاسی سعی کردند به نوبه خود ارادت خویش را به شجریان نشان دهند؛ تشخیص اینکه چقدر این ارادت باطنی است و چقدر برآمده از تلاش برای همرنگی با جماعت زیاد سخت نیست فقط کافیست بدانیم با همه این ابراز ارادتها بخصوص ابراز ارادت سیاسیون امسال هم “ربنا”ی شجریان در ماه رمضان روی آنتن نرفت…

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین مورد یک رپر زیرزمینی به نام آرمین زارعی مشهور به  آرمین 2AFM هم در گفتگویی که با “تماشاگران امروز” داشته است از علاقه خود به شجریان گفته است.

آرمین 2AFM با اشاره به اینکه همه سبک آهنگی گوش می دهد بیان داشت: من همه سبک موزیکی گوش میدهم. کار خوب، خوب است. خیلی وقتها آهنگهایی گوش میکنم که اصلا خوانده اش را نمی شناسم و یک بار هم او را ندیده ام. یک عادتی هم که دارم این است اگر از آهنگی خوشم بیاید یک دفعه می بینی مدام یک ماه دارم به آن آهنگ گوش می دهم.

این رپر با اشاره به اینکه موسیقی سنتی هم گوش می دهد ادامه داد: اساتید زیادی در این سبک داریم اما به شخصه کارهای استاد شجریان را خیلی دوست دارم. آلبوم “بیداد” ایشان را خیلی وقتها گوش می کنم.

 آرمین 2AFM
آرمین 2AFM