1

این بازیگر زن دوست داشت طلاقش در کمال آرامش رخ دهد!+عکس

سینماژورنال: مدتی می شود که تابوی سکوت درباره طلاق زوجهای هنری شکسته شده و علاوه بر رسانه هایی که در این باره خبررسانی می کنند رفته رفته خود هنرمندان نیز به صراحت به اظهارنظر در این باره می پردازند.

به گزارش سینماژورنال در تازه ترین مورد نگار عابدی بازیگر زن سینما که مدتها با همسر بازیگرش هدایت هاشمی زندگی کرده و از وی صاحب یک فرزند دختر هم بود درباره جدایی اش حرف زده است.

حس کردیم باید مسیر زندگیمان جدا شود

عابدی که به همراه همسرش در فیلم خاطره انگیز “یه حبه قند” در نقش یک زن و شوهر بازی کرده بودند در گفتگو با “زندگی ایده آل” از طلاق با نام جدا کردن مسیر زندگی یاد کرده و گفته است: وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم هدایت هاشمی حس كردیم كه مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا كنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا كارهای مربوط به جدایی انجام شود.

وی ادامه داده است: بعد از طلاق‌مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوكی وارد كنم و با تغییر محل زندگی كنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم.

ترجیح می دادم همه چیز در کمال آرامش رخ دهد

این بازیگر درباره جدایی اش افزوده است: ترجیح می‌دادم همه چیز در كمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم “اِما” از دوران كودكی با پدر و مادرم ارتباط نزدیكی داشت و حضور در كنار آنها برای هر دوی ما آرام بخش است. ضمن اینكه می‌خواستم به لحاظ مالی به ثبات بیشتری برسم سپس زندگی مستقل و دونفره‌ام را با دخترم آغاز كنم. به همین خاطر ترجیح دادم تا آن زمان از حمایت پدر و مادرم برخوردار باشم.

نگار عابدی
نگار عابدی و همسر سابقش هدایت هاشمی