1

این بازیگر زن اجازه نداد دخترش در اینستاگرام صفحه داشته باشد!+عکس

سینماژورنال: شبکه های اجتماعی و صفحاتی که آدمیان گوناگون در فضای مجازی باز می کنند به همان اندازه که می تواند سودرسان باشد مضرات خاص خود را هم دارد.
به گزارش سینماژورنال شاید برای همین باشد همچنان هستند آدمیانی از طیفهای مختلف که نه خود از این ابزار ارتباطی استفاده می کنند و نه به فرزندان خویش اجازه استفاده از آن را می دهند.
یکی از این گروه آدمها که یک هنرپیشه است “کیت وینسلت” است که ایرانیان بیشتر وی را به خاطر بازی در نقش اصلی زن درام عاشقانه “تایتانیک” جیمز کامرون می شناسند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “خبرآنلاین” کیت وینسلت بازیگر بریتانیایی با اشاره به این که شبکه‌های اجتماعی باعث از دست رفتن کنترل والدین بر فرزندان می‌شود، گفت که او از بیم آسیب دیدن عزت نفس فرزندانش اجازه استفاده از این گونه‌ سایت‌ها را به فرزندانش نمی‌دهد.

این بازیگر در یک مصاحبه با نشریه ساندی‌تایمز گفت: پدر و مادرها باید استفاده فرزندان خود از تکنولوژی‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی را محدود کنند.

در خانه ما هیچ رسانه‌ی اجتماعی حضور ندارد

وینسلت با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی تاثیری چشمگیر برعزت نفس زنان جوان دارند، گفت: مردم در شبکه‌های اجتماعی خود را به شکلی در‌می‌آورند که مورد پسند همگان قرار گیرند. این دیدگاه به کجا ختم می‌شود؟ بیماری‌هایی مانند اختلال خوردن یکی از عواقب آن است.»

او اضافه کرد: در خانه ما هیچ رسانه‌ی اجتماعی حضور ندارد.

اجازه ندادم دخترم در اینستاگرام صفحه داشته باشد

بازیگری که پس از درخشش در «تایتانیک» به شهرت رسید، اعلام کرد که با درخواست دخترش برای بازکردن یک حساب کاربری در اینستاگرام مخالفت کرده و به او گفته که به اشتراک گذاشتن عکس‌های شخصی همانند از دست دادن خاطرات است. او که خود مادر سه فرزند است، خطاب به دیگر والدین گفت که دستگاه‌های دیجیتال همراه را از کودکان خود بگیرند، «بگذارید بچه‌ها از درخت‌ها بالا بروند.

وینسلت در ادامه درباره کیفیت اعتیاد‌آور محصولاتی که استیو جابز خلق کرده، گفت : «مردم در حال کارکردن با این محصولات می‌خوابند.»

در نهایت تندترین انتقاد وینسلت خطاب به خانواده‌هایی بود که زمانی را که قرار است کنار هم باشند، مدام مشغول کارکردن با موبایل‌های خود هستند.

کیت وینسلت و دخترش
کیت وینسلت و دخترش