1

ایل‌بیگی آب پاکی را روی دست کاهانی ریخت⇐امکان بررسی مجدد “ارادتمند…” در شورای پروانه نمایش وجود ندارد

سینماژورنال: تغییر و تحول در اعضای پروانه نمایش ارشاد موجب بروز گمانه زنی هایی شد درباره اینکه ممکن است مجالی ایجاد شود برای بررسی دوباره برخی فیلمها مانند “ارادتمند نازنین بهاره تینا” که در شورای قبلی رد شده بودند.

به گزارش سینماژورنال حبیب ایل بیگی رییس اداره نظارت اما با رد این گمانه زنیها به “مهر” گفت: براساس قوانین موجود فیلم هایی که در شورای پروانه نمایش رأی قطعی خود مبنی بر رد را دریافت می کنند دیگر نمی توانند درخواست جدید به شورای مورد نظر را بدهد.

وی تاکید کرد: شورای جدید فیلم هایی را که اصلاحیه خورده باشند دوباره بررسی می‌کند ولی وقتی فیلمی کلا رد شده باشد امکان بررسی آن در همان شورا فراهم نیست.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بیان کرد: درباره این فیلم مورد نظر باید بگویم، این اثر در شورای پروانه نمایش رد شده است و براساس آیین نامه موجود، تهیه کننده فیلم می تواند نسبت به این حکم اعتراض کند تا این فیلم در شورای عالی نظارت سازمان سینمایی دیده شود.

ایل بیگی در پایان گفت: به هرحال فعالیت شورای جدید در امتداد شورای قبلی است و تصمیم شورای قبلی به قوت خود باقی است و تنها  فیلم هایی که اصلاحیه داشته اند بعد از اعمال اصلاحیه نسخه جدید را به شورا ارائه می دهند.