1

ایفای نقش “آل پاچینو” در “کوروش کبیر”!+عکس

سینماژورنال: علی معلم تهیه کننده سرشناس ایرانی چند سالی میشود به دنبال فراهم کردن مقدمات تولید پروژه سینمایی “کوروش کبیر” است.

به گزارش سینماژورنال “کوروش کبیر” فیلمی است که در صورت تأمین سرمایه تولید توسط مسعود جعفری جوزانی ساخته خواهد شد؛ کارگردانی که نوروز امسال کمدی-سیاسی میلیاردی “ایران برگر” را روی پرده داشت.

علی معلم که سالهاست در کنار تهیه کنندگی به عنوان منتقد هم فعالیت کرده و مجله “دنیای تصویر” را منتشر می سازد در تازه ترین مطلبی که در صفحه اجتماعیش قرار داده به ضمیمه تصویری از “آل پاچینو” از امیدواریش برای حضور این بازیگر سرشناس در پروژه “کوروش کبیر” حرف زده است.

معلم نوشته است: دیدن نقش آفرینی جذاب استاد آل پاچینو در فیلم “دانی کالینز” تجربه  دلنشینی است. فیلمنامه برجسته، مزیت شخصیت پردازی و موسیقی دلنشین، روزتان را می سازد!

وی ادامه داده است: امیدوارم در “کوروش کبیر” نقش “استیاک” یا “اژدهاک” را بازی کند.

به گزارش سینماژورنال اژدهاک یا استیاک فرنروای مادها بود. وی پدربزرگ کوروش بود. کوروش از طرف خاندان مادر به مادها تعلق داشت و از جانب پدر به پارتها.

آل پاچینو
تصویری از “آل پاچینو” که ضمیمه مطلب تهیه کننده “کوروش” است

اژدهاک یا آستیاگ فرمانروای ماد و پدربزرگ کوروش کبیر بود. کوروش از طرف مادری به خاندان ماد تعلق داشت و از سوی پدر به پارتها.