1

“ایستاده در غبار” از برنامه اکران دوم نوروزی کنار رفت/محمدحسین مهدویان: فیلم ام را به خدا سپردم+توضیحات علی سرتیپی درباره این تعلیق اکران

سینماژورنال: در حالی که بنا بود “ایستاده در غبار” در اکران دوم نوروزی روی پرده برود اما ده روز مانده به اکران این مساله منتفی شد.

به گزارش سینماژورنال محمدحسین مهدویان کارگردان این فیلم با قرار دادن مطلبی در صفحه اجتماعی خود ضمن اعلام خبر معلق شدن اکران نوشت: همیشه اوضاع آن‌طور که دوست داری پیش نمی‌رود. غم‌انگیزتر این‌که کاری هم از دستم ساخته نیست. خلاصه فعلن منتظر اکران نباشید‌. خودم و فیلم‌ام را به خدا سپردم. الخیر فی ما وقع.

تعلیق اکران “ایستاده در غبار” در حالی رخ می دهد که این فیلم علیرغم معرفی شدن به عنوان بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر نتوانسته بود سرگروه سینمایی داشته باشد.

تولیدکننده این فیلم سازمان هنری-رسانه ای اوج که این روزها “بادیگارد” را هم روی پرده دارد پخش “ایستاده…” را هم به پخش کننده “بادیگارد” یعنی فیلمیران سپرد اما فیلمیران نتوانست برای فیلم سرگروه بگیرد و بنا بود آن را در گروه آزاد اکران کند.

پخش کننده: اکران دوم نوروز یک احتمال بود

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران با تایید عدم اکران “ایستاده…” در اکران دوم نوروز به سینماژورنال گفت: روی پرده رفتن فیلم در اکران دوم صرفا یک احتمال بود و قطعیت نیافته بود و حتی قرارداد اکران هم بسته نشده بود.

وی ادامه داد: در صحبتهایی که با تهیه کننده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که زمانی دیگر برای اکران فیلم درنظر بگیریم.

سرتیپی با اشاره به اکران خوب “بادیگارد” خاطرنشان ساخت: فعلا “بادیگارد” فروش خوبی دارد و همچنان می تواند روی پرده بماند و مخاطب داشته باشد و از آنجا که بلحاظ ژانری “ایستاده…” هم تقریبا همسو با “بادیگارد” است بهتر آن بود که به طور متوالی این دو فیلم روی پرده نروند و وقفه ای میان اکران آنها باشد.