1

«اکسیدان» ۵٫۵ میلیارد را رد کرد/«رگ خواب» در آستانه ۳٫۵ میلیاردی شدن/فروش رسمی «ساعت ۵عصر» اعلام نشد ولی فروش غیررسمی در حدود ۲٫۵ میلیارد+آمار کامل فروش

سینماروزان:  اکران «ساعت 5عصر» مهران مدیری از آخر هفته قبل و در کنار آن حضور مهران مدیری در سینماهای مختلف موجب نوعی فروش هیجانی بالا برای این فیلم شد اما در روزهای گذشته و بعد از بازخوردهای ابتدایی مخاطبان نسبت به فیلم از آن هیجان اولیه کاسته شده است. شاید برای همین است که پخش کننده فیلم برای ایجاد هیجان مجدد به اکران فروش رسمی این فیلم را اعلام نکرده اما آمار غیررسمی حکایت دارند از فروشی 2.5 میلیاردی.

به گزارش سینماروزان کمدی «اکسیدان» علیرغم تحریم حوزه هنری و با وجود آن که برخی سینماهایش را به «ساعت 5 عصر» واگذار کرده اما همچنان فروش روبه رشد خود را ادامه داده و به زودی هم 6 میلیاردی خواهد شد. «رگ خواب» هم فروش آهسته و پیوسته خود را ادامه میدهد و به زودی 3.5 میلیاردی خواهد شد.

«نهنگ عنبر» فقط 300 میلیون فاصله دارد تا 20 میلیاردی و «کارگر ساده نیازمندیم» از مرز 300 میلیارد فروش عبور کرده است.

کمدی «پا تو کفش من نکن» که با محدودیت سنی روی پرده رفته و سینماهای حوزه را هم ندارد و البته هیچ تیزر تلویزیونی هم ندارد و حتی در همان سینماهایی که روی پرده رفته هم با محدودیت سانس روبروست در دو روز حدود 30 میلیون فروش داشته است.

قعرنشینان جدول فروش همچنان «مسلخ»، «مالیخولیا» و «کبریت سوخته» هستند که با توجه به فروش ضعیفشان به نظر میرسد در روزهای آینده باید کلا از اکران کنار روند.

آمار کامل فروش تا ابتداي جمعه 6 مرداد ۱۳۹۶ به شرح زير است:

(تمام ارقام به تومان است)

–نهنگ عنبر(۲) ۱۹ میلیارد و 700میلیون(79روز)

–اکسیدان 5 میلیارد و 600 میلیون(38روز)

–رگ خواب 3میلیارد و 300 میلیون (41روز)

–برادرم خسرو ۲میلیارد و 700 میلیون(79روز)

–ساعت 5 عصر 2 میلیارد و 400 میلیون(6روز)

–زیر سقف دودی ۲میلیارد و 4۰۰ میلیون (51روز)

–مادر قلب اتمی ۱میلیارد و 600میلیون (58روز)

–ویلاییها ۱میلیارد و ۱8۰ میلیون(79روز)

–کارگر ساده نیازمندیم ۳2۰میلیون (23روز)

–پا تو کفش من نکن 30 میلیون (2روز)

–مسلخ 27 میلیون (30روز)

–مالیخولیا 20 میلیون (41روز)

–کبریت سوخته 14 میلیون(16روز)