1

اکران فیلم ضدملکه در سینماهای شهرستان‌ها

سینماروزان: هرچند سینماهای تهران هنوز بازگشایی نشده‌اند ولی بازگشایی سینماهای شهرستانها همراه خواهد شد با اکران فیلم ضدملکه “دیدن این فیلم جرم است” از محصولات حوزه هنری در دوران مدیریت سینمایی محمد حمزه‌زاده.

به گزارش سینماروزان غلامرضا فرجی مدیر پخش بهمن‌سبز متعلق به حوزه هنری با اعلام خبر فوق به خبرگزاری مهر گفت: حوزه هنری تعدادی از سینماهای شهرهای مختلف که در وضعیت زرد قرار دارند، را باز خواهد کرد و قرار است در این سالن‌ها فیلم‌هایی که در چرخه اکران قرار داشتند، دوباره اکران شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است فیلم‌هایی که به چرخه اکران اضافه می‌شوند نیز در باکس نمایش قرار بگیرند که یکی از این فیلم‌ها «دیدن این فیلم جرم است» است، این فیلم از قبل آمادگی خود را برای اکران عمومی آماده کرده است.

مدیر پخش سینماهای حوزه هنری تاکید کرد: «دیدن این فیلم جرم است» به محض اینکه سینماهای تهران نیز باز شود، روی پرده سینما می‌رود.

فرجی تاکید کرد: تعدادی از سالن‌های سینمایی حوزه هنری با پیگیری استان‌ها باز شده است که از آن جمله می‌توان به آبادان، خرمشهر، کرمانشاه، بروجرد اشاره کرد، البته همکاران ما در شهرهای مختلف پیگیر این هستند که تعداد بیشتری از سالن‌ها را با همراهی ستاد ملی کرونا باز کنند.