1

اولین رقم فروش فیلم مجیدی بنا بر آمار سایت رسمی ارشاد: فقط ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان!+عکس

سینماژورنال: اگرچه اکران رسمی تازه ترین فیلم مجید مجیدی با نام “محمد رسول ا..(ص)” از پنجشنبه 5 شهریور آغاز میشود اما در یک مورد جالب اولین آمار فروش این فیلم در آخرین ساعات روز چهارشنبه 4 شهریور اعلام شد.

این آمار فروش از طریق سایت سینماتیکت که مدیریت آن تحت نظر موسسه سینماشهر است و ارشاد نیز به آن مجوز رسمی داده، اعلام شده است.

منطبق بر این آمار فروش که احتمالا مبنای آن میزان رزرو بلیت بوده است فیلم مجیدی با داشتن دو گروه سینمایی، 3 میلیون و 80 هزار تومان فروش داشته است.

نگاهی به جدول فروش که همچنان صدرنشین آن “نهنگ عنبر” است یک نکته جالب دیگر را پیش رو می گذارد و آن هم اینکه “گینس” دیگر فیلمی که توسط موسسه نورتابان یعنی پخش کننده فیلم مجیدی روی پرده است 3 میلیارد و 80 میلیون تومان فروخته است!

اکران رسمی تازه ترین فیلم مجید مجیدی در حالی از پنجشنبه آغاز می شود که به دلیل مشکلات فنی اکران آن در روز چهارشنبه انجام نشد که این می تواند مزیتی هم برای فیلم باشد چراکه…

علیرغم تغییر سرگروه ها در چهارشنبه ها اما از دیرباز به دلایل مختلف که اصلی ترین آن پایین بودن آمار فروش این روز نسبت به دو روز انتهایی هفته است، پخش کنندگان از اعلام آمار فروش مجزای این روز ابا داشته اند.

جدول فروش
جدول فروش در ساعات ابتدایی بامداد پنجشنه 5 شهریور