1

اهالی رسانه جشنواره امسال را هم در برج میلاد به تماشا خواهند نشست

سینماژورنال: مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر درباره انتخاب کاخ این رویداد سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماژورنال سید صادق موسوی اظهارکرد : از آنجایی که برج میلاد به عنوان نماد فرهنگی و ملی کشور خدمات زیادی را به جامعه هنری ارائه کرده است؛ ستاد برگزاری جشنواره پس از گفت وگوهای طولانی و گمانه زنی با اصحاب رسانه به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی به دنبال راهکارهای ویژه ای بوده است.

وی یادآور شد: ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری محترم تهران و مجموعه برج میلاد که در دوره های گذشته همکاری سازنده ای با جشنواره فیلم فجر داشته اند امید است با برنامه ریزی دقیق تر و منسجم تر، امسال شاهد میزبانی هرچه باشکوه تر از اصحاب رسانه و هنرمندان سینمای کشور در برج میلاد باشیم.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرادامه داد: درضمن مکان برگزاری کاخ مردمی جشنواره پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد.

موسوی در پایان تصریح کرد: اعلام قطعی طرح هایی که در ستاد برگزاری جشنواره درحال بررسی است تنها از سوی روابط عمومی جشنواره مورد تایید بوده و هر اظهارنظری دراین باره، گمانه زنی است.