1

انتقاد صریح تهیه‌کننده “شهرزاد” از یک بازیگر نقش فرعی که پایان‌ سریال را لو داد

سینماژورنال: دو هفته قبل یکی از بازیگران نقش فرعی سریال “شهرزاد” در گفتگویی پایان بندی سریال را لو داد و همین باعث انتقادات بسیاری از مخاطبان شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال حالا سیدمحمد امامی تهیه کننده “شهرزاد” با انتقاد از رفتار غیرحرفه ای این بازیگر آینده وی را متأثر از این رفتار دانست.

تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» درباره این موضوع که ‌مدتی است برخی رسانه‌ها پایان سریال «شهرزاد» را اعلام می‌کنند و صحت آن را به مصاحبه یکی از بازیگران این سریال ارجاع می‌دهند به “ایسنا” توضیح داد: یکی از بازیگرهای سریال مصاحبه‌ای انجام داد و پایان سریال را درست یا اشتباه اعلام کرد؛ در ماهیت صحبت‌های ایشان هیچ شکی نیست، ولی اینکه ماهیت حرف‌های ایشان نزدیک به واقعیت است یا نه را مردم به زودی متوجه می‌شوند.

وی با انتقاد از رفتار این بازیگر ادامه داد: این موضوع توهین به من نبود، بلکه توهین به مردمی بود که این سریال را پیگیری می‌کنند.

او عملکرد این بازیگر را غیرحرفه‌ای دانست و گفت: حتماً در آینده افرادی که با ایشان همکاری خواهند داشت، به این عملکرد او توجه می‌کنند؛ چراکه ممکن است ایشان آسیب مالی و اعتباری به کار وارد کند.