1

انتقاد روزنامه متبوع شهرداری از متصدی روابط عمومی سینما⇐به جای انداختن ماجرا به گردن سالن رسانه ها، ریزهزینه های جشنواره را اعلام کنید

سینماروزان: افشای بودجه بیش از 20 میلیاردی برای جشنواره فجر و صرف بیش از 8میلیارد برای جدایی بین الملل از فجر همچنان در کانون توجه رسانه هاست.

به گزارش سینماروزان اسفندماه سال قبل متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی از بودجه 11.6 میلیاردی برای جشنواره های فجر گفته بود و حالا و با روشن شدن بودجه بیش از 20 میلیاردی همه کنجکاو شده اند که بدانند اختلاف 9 میلیاردی میان بودجه اعلام شده از سوی سازمان با رقم واقعی از کجا آمده؟!

متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی بعد از طرح سوال درباره این تناقض در گفتگو با «شرق» صرف هزینه برای سالن رسانه ها را یکی از دلایل اختلاف 9 میلیاردی دانسته بود!(اینجا را بخوانید)

روزنامه «همشهری» با مرور ماجرای افشای بودجه 20 میلیارد و خرده ای و تناقض 9میلیاردی، به انتقاد از  متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی پرداخته است. ارگان متبوع شهرداری نوشت: بهتر است مدیران سینمایی ریزهزینه های برگزاری جشنواره و سایر مدیریتهای زیرمجموعه را اعلام کرده و از انتشار خبرهایی مانند صرف شدن مبالغ مورد مناقشه و اختلاف رقم بودجه مثلا در سینمای رسانه ها خودداری کنند.