1

انتقاد روزنامه اصولگرا از گاف یک آقازاده تلویزیونی در اسطوره زدایی از تختی⇐ ملل بی ریشه جهان با خلق‌ سینمایی قهرمانان غیرواقعی برای خودشان عقبه فرهنگی می آفرینند و مجری غیرحرفه ای رسانه ملی باور ملی درباره تختی را له میکند!!!

سینماروزان: تلاشهای مرتضی فاطمی آقازاده عباس فاطمی از مدیران سالیان رسانه ملی در برنامه “اختیاریه” برای سوق دادن مخاطبان به سمت تأیید خودکشی تختی  با انتقاد توأمان برخی چهره های سینمایی و رسانه ها مواجه شد.

جمشید مشایخی مهمان این آقازاده در برنامه مذکور نیز خیلی زود از روند حاکم بر برنامه گلایه کرد و آن را نقشه ای دانست برای ضایع کردن خود.

به تازگی روزنامه اصولگرای “جوان” هم با انتقاد از مشی برنامه مذکور نوشت: برنامه “اختیاریه” در حالی در یک رویکرد غیرحرفه‌ای بر روی مسئله خودکشی تختی تمرکز می‌کند که بیش از نیم قرن پس از فوت جهان پهلوان مردم هوشمندانه ترجیح می‌دهند خودکشی او را باور نکنند.

این روزنامه با اشاره به آقازاده عباس فاطمی خاطرنشان ساخت: یک مجری غیرحرفه‌ای حاضر می‌شود باور یک جامعه و ملت را زیر پایش له کند! در حالی که هر یک از ملل جهان سعی دارند برای تربیت نسل آینده از چهره‌های وطنی و میهنی‌شان بهره‌گیری و الگو‌سازی کنند یا حتی گاهی با خلق‌کردن یک قهرمان اسطوره‌ای و غیرواقعی برای خودشان عقبه فرهنگی و تمدنی بیافرینند.