1

انتقاد حامد بهداد از اکران فیلمهای مستهجن با استفاده از واژه “گینس”

سینماژورنال: حامد بهداد بازیگر مرد سینمای ایران که این روزها با مینی سریال “دندون طلا” به شبکه خانگی آمده است در دلنوشته ای که به بهانه عرضه اولین قسمت “دندون طلا” در صفحه اجتماعیش منتشر کرده است به انتقاد از اکران برخی فیلمهای مبتذل در سینمای ایران پرداخته است.

به گزارش سینماژورنال بهداد که یک درام خوش ساخت اما بلحاظ اکران معلق با نام “خانه دختر” را دارد نوشته است: اين روزها برام چيزى چندش آور تر از اكران و فروش فيلمهاى مستهجن و لجن وجود نداره. من خشمگين مي‌شم از سقوط سطح سليقه عموم مردم.

باید رکورد این سقوط را در گینس به ثبت رسوند

وی سپس با استفاده از واژه “گینس” و استفاده از صنعت جناس خطی ادامه داده است: بايد ركورد ميزان اين سقوط متعفن را در گينس به ثبت رساند. اما به جرأت ميتوانم بگویم مجموعه “دندون طلا ” در هنگامى كه كار مي‌كردم اين باور را بهم مي‌داد كه هم مردم و هم تماشاگرهاى حرفه اى را تحت تأثير منطقى خودش قرار مي‌دهد كه البته عامل انتقال اين تاثير جوانهاى خانواده خواهند بود. چون آنها هستند كه خانه را از ركود و يكنواختى بيرون مي‌كشند. كارى كه شخصاً خودم با خانه و خانواده ام انجام دادم.

با بازیگر شدنم خانواده ام علاقه دوباره ای به سینما بدست آوردند

بهداد افزوده است: خانه مان مي‌رفت تا در روزمرگى و بى نشاطى از تكرار عادت بيمار شود اما با بازيگر شدن و موفق شدنم، خانواده ام علاقه خود را دوباره به نمايش و سينما بدست آورد. طورى كه مادر و پدرم مرا از اخبار فرهنگى روز مطلع مي‌ساختند.

بازیگر “آدمکش” تاکید کرده است: در خانه ما هميشه بحث سر داستان و فيلم و اتفاق هايش بود و من اين سرزندگى فرهنگى را مديون خود بودم. بخاطر همين خيال مي‌كنم جوانهاى خانواده مي‌توانند جهان كوچك خانه شان را بسازند.