1

امیرحسین صدیق در بندرگز چه خواهد کرد؟

سینماژورنال: در سینمای متکی بر مینی مالیست این سالها که اغلب کارگردانان برای رهایی از کنترل لوکیشنهای بیرونی دوربین هایشان را به داخل آپارتمانها برده اند کمتر پیش می آید که فیلمسازی پیدا شود و لوکیشنهایی بیرونی آن هم در امتداد راه آهن تاریخی تهران-شمال را برای فیلمبرداری انتخاب کند.

به گزارش سینماژورنال با این حال کارگردان جوان فیلم “ماه در مه” این کار را کرده است و لوکیشنهای فیلمش را در شهرستان‌هاي گرگان، بندرتركمن، بندرگز، پل سفيد، شيرگاه و در مسير راه آهن تهران-شمال قرار داده است.

فيلم «ماه در مه» به نويسندگي علي روشن و كارگرداني سيد محمد ميرحيدري از سوم مرداد ماه در شهرستان بندرگز كليد خواهد خورد؛ بندرگز در شمال شرقی ایران از جمله شهرستانهای دارای جغرافیای متنوع از جنگل تا دریا است که قدمت تاریخی 500 ساله دارد.

امير حسين صديق، رها خداياري، احمدمعمارپور، امير موسوي، علي خسروي و سارا يوسف پناه بازيگران اين فیلم هستند. بازيگران نوجوان اين فيلم هم آرشام طالبي و مليكا سعيدپور خواهند بود.

فيلم سينمايي «ماه در مه» داستان مردي است كه در پي از دست دادن همرش در حادثه‌اي در زمان متوقف شده است كه ورود زني غريبه به جستجوي زن غريبه رهسپار جاده‌ها و ايستگاه‌هاي قطار مي‌شود و اتفاقات تازه اي برايش رخ مي‌دهد.

تهيه كننده اين فيلم، محمد ميرحيدري است و مدير هنري و مشاور فيلمنامه آن مهرداد نونهال است. مدير فيلمرداري محسن فلاخي، طراح صحنه و لباس، شقايق الله وردي و طراح گريم آن نيز محمد قومي است. مدير صدابرداري بهروز عابديني و سروش حسين جاني دستيار كارگردان آن است. مهدي حسيني دستيار فيلمبردار و ميثم زرقاني هم مدير تداركات اين فيلم است. احمد معمار پور مدير توليد «ماه در مه» است.