1

امتداد چینش پازلی که سینماروزان یک ماه قبل پیش بینی کرد⇐بعد از تاکید معاون نظارت و جانشین ناجا مبنی بر هماهنگی تولید “متری شش و نیم” با نیروی انتظامی، حالا سعید روستایی هم به قدردانی از ناجا پرداخته!!!

سینماروزان: به هنگام رونمایی “متری شش و نیم” در جشنواره این فیلم را بلحاظ مضمونی در خدمت دستگاه قضا و همین طور سمپاتیک نسبت به ناجا دانستیم بخصوص که مجری طرح و مدیر تولید فیلم نیز اخوی سردار هادیانفر بود.

بعد از تقدیر از فیلم توسط معاون فرهنگی قوه قضاییه هم معاون نظارت سینما و هم جانشین فرمانده ناجا بر هماهنگی تولید فیلم با ناجا علیرغم همه ژستهای استقلال کارگردان تاکید کردند.

سر آخر هم امروز سعید روستایی کارگردان جوان فیلم به قدردانی از حمایتهای نیروی انتظامی نسبت به “متری شش و نیم” پرداخته و آرزو کرده به همراه خانواده های شهدای ناجا فیلم را ببیند!!

این بود عاقبت همه ژستهای استقلال و ضدتبلیغهایی که عوامل فیلم از زمان حضور در جشنواره ت همین اواخر نسبت به ناجا گرفتند. ناجا نه تنها هیچ گاه مخالف این فیلم نبوده که بلحاظ تصویرسازی از پلیسی درخدمت حاکمیت به شدت نیز همراهی با فیلم نشان داده! قدردانی روستایی ازناجا کمترین کاریست که او باید بابت حمایتهای ناجا انجام میداد!!