1

امتداد اقبال مخاطبان به “دوران عاشقی” علیرغم تخصیص سالنها به یک فیلم دیگر!!!

سینماژورنال: ملودرام «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از استقبال تماشاگران در کانادا، روز شنبه به مناسبت روز ملی سینمای ایران به بینندگان خود هدیه می‌دهد.

به گزارش سینماژورنال فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته علیرضا رئیسیان به خاطر داستان جذاب عاشقانه و با نقش‌آفرینی بازیگران سرشناس سینمای ایران همچون «لیلا حاتمی»، «شهاب حسینی»، «فرهاد اصلانی»، «پرویز پورحسینی» و «بیتا فرهی» و با معرفی «مینا وحید» در نخستین حضور بین‌المللی خود در دو سانس مختلف در بخش «تمرکز بر سینمای منتخب جهان» در سی‌ونهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مونترال» در کشور کانادا روی پرده رفت.

اقبال مخاطبان از فیلم چنان بود که تمام صندلی‌های سالن‌های نمایش‌دهنده آن از قبل رزرو شده بود و مورد استقبال تماشاگران این جشنواره قرار گرفت.

این فیلم در روز شنبه یعنی روز ملی سینما نیز در کلیه سینماهای نمایش‌دهنده خود در ایران، به صورت نیم بها به بییندگان خود هدیه می‌دهد.

اقبال به فیلم حتی با کم شدن سالنها
استقبال خوب سینمادوستان از فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در اکران سراسری که فضای درام اجتماعی دارد؛ در حالی است که تعدادی از سالن‌های نمایش‌دهنده آن گرفته شده و به فیلم‌های دیگری واگذار شده است.

 استقبال تماشاگران از این فیلم در همان سالنهایی که در اختیار دارد، فوق‌العاده است و بینندگان از آن بسیار لذت می‌برند.