1

با اقدام غیرحرفه‌ای بازیگر زن نقش فرعی⇐پایان “شهرزاد” لو رفت+عکس

سینماژورنال: در شرایطی که در مجموعه های تلویزیونی نسبتا پرمخاطب به دلیل پیگیری مخاطب دست اندرکاران تولید از عوامل می خواهند درباره سیر داستان با رسانه ها صحبت نکنند تا جذابیت داستان لو نرود اما به تازگی یکی از بازیگران نقش فرعی سریال “شهرزاد” پایان داستان این سریال را لو داد.

به گزارش سینماژورنال این بازیگر ساقی زینتی است که در همه این سالها بیشتر ایفاگر نقشهای فرعی بوده است. این بازیگر به تازگی در گفتگو با “میزان” پایان بندی سریال را کاملا لو داده است.

این بازیگر گفته است: فصل دوم سریال “شهرزاد” در مرحله پیش‌تولید است و در اردیبهشت‌ماه ضبط می‌شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من، “بزرگ‌آقا” کشته و “شیرین”، دختر او، راهی تیمارستان می‌شود، به‌همین‌دلیل بچه به “شهرزاد” تعلق می‌گیرد و او با “فرهاد” ازدواج می‌کند.

البته این بازیگر در خلال لو دادن داستان نوشابه ای هم برای کاراکتر فرعی خود باز کرده و گفته است: با کشته‌شدن “مل‌مل” در قسمت ٢٢ توسط “شیرین‌” مردم برای من در کوچه و خیابان دلسوزی می‌کردند و به‌همین‌ترتیب مشخص می‌شود که آنها با این نقش ارتباط خوبی برقرار ‌کرده‌اند.

کارگردان وقتی برای تغییر پایان بندی ندارد

اقدام غیرحرفه ای این بازیگر در حالی صورت گرفته که از 23 فروردین قسمت 24 سریال توزیع شده است و با توجه به اینکه ظرف دو هفته آینده باید دو قسمت پایانی سریال پخش شود حسن فتحی وقت این را هم ندارد که به گونه ای جلوی این لو رفتن داستان را با تغییر پایان بندی بگیرد.

حالا مشخص نیست چه کسی جواب مخاطبانی را می دهد که بیشتر از پنج ماه هزینه خرید این سریال را داده اند و داستان را پله‌پله دنبال کرده اند تا به بخش نهایی برسند. آیا این افشای ناگهانی داستان از سوی یکی از عوامل نمی تواند توهینی باشد به این مخاطبان؟

سریال "شهرزاد"
نمایی از سریال “شهرزاد”/نفر اول از سمت چپ ساقی زینتی است؛ همان بازیگری که کل پایان بندی را لو داده!