1

اقدام درست مدیران رسانه ملی⇐تولید سریال “احمد متوسلیان” منتفی شد

سینماژورنال: در حالی که در ماههای اخیر کمبود بودجه رسانه ملی مشکلات بسیاری را در مسیر تولیدات تازه برای این رسانه فراهم کرده است در اقدامی هوشمندانه تولید سریال “احمد متوسلیان” از دستور کار سازمان خارج شد.

به گزارش سینماژورنال این سریال بنا بود توسط حسن برزیده کارگردانی که سال قبل اثری قابل توجه به نام “مزارشریف” را روی پرده داشت تولید شود با این حال آن طور که برزیده به “مهر” گفته تولید سریال به دلیل کمبود بودجه منتفی شده است.

برزیده در این باره گفته است: ساخت این سریال از سوی تهیه‌کننده آن یعنی محمد داودی دو سال پیش به من پیشنهاد شد اما به دلایلی ساخت آن به تعویق افتاد. ظاهرا با توجه به کمبود بودجه، ساخت این سریال از دستور کار سازمان صدا و سیما خارج شده است.

به سراغ چهره هایی بروید که هیچ سند تصویری درباره آنها موجود نیست

به گزارش سینماژورنال هرچند منتفی شدن تولید این سریال به دلیل کمبود بودجه است اما یک وجه مثبت این تصمیم هم آن است که سال قبل یک درام زندگینامه ای با عنوان “ایستاده در غبار” با محوریت زندگی احمد متوسلیان توسط محمدحسین مهدویان و با بودجه سازمان هنری-رسانه ای اوج تولید شد.

کیفیت “ایستاده در غبار” آن قدر بالا بود که تا ابد هم اگر فیلمی درباره احمد متوسلیان ساخته نشود همین یک اثر می تواند تصویری دقیق از رشادتها و جسارتهای این مرد ارائه دهد.

در این شرایط صداوسیما هم اگر می‌خواهد به سراغ تصویرسازی قهرمانان جنگ برود بخصوص با کمبود بودجه‌اش چه بهتر به سراغ چهره هایی برود که هیچ سند تصویری سینمایی یا تلویزیونی درباره آنها وجود ندارد.