1

اقبال مخاطبان به سحر قریشی و همکاران «خالتور» در پردیس مگامال+عکس

سینماروزان: حضور سحر قریشی بازیگر «خالتور» در پردیس مگامال اکباتان و همراهی محمدرضا شریفی نیا، آرش معیریان و حسین فرحبخش که از بازیگری تا کارگردانی و تهیه کنندگی را برعهده داشتند موجب تقاضای بالای مخاطبان برای حضور در این اکران مردمی شد.

«خالتور» از آن فیلمهای سرگرم کننده ایست که تقریبا تمامی طیفهای مخاطبان و به خصوص خانواده ها برای تماشای آن علاقه نشان داده اند.

اکران مردمی «خالتور» در پردیس مگامال هم مواجه شد حضور مخاطبانی از رده های سنی مختلف برای دیدار با بازیگران و عوامل فیلم.

«خالتور» یک کمدی-موزیکال و تازه ترین محصول پویافیلم است که از حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، سحر قریشی، مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، مریم معصومی و علی صادقی سود می‌برد. اصغر سمسارزاده بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، امیرحسین صدیق و رسول نجفیان از دیگر بازیگران «خالتور» هستند.

محمدرضا هدایتی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون تیپهایی متفاوت از خوانندگان لس‌آنجلسی را در «خالتور» ایفا کرده است.

«خالتور» درباره زندگی سه جوان موزیسین است که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد…

عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش تهیه کنندگی «خالتور» را برعهده داشته اند و فیلم با پخش پویافیلم روی پرده رفته است.

سحر قریشی-اکران مردمی «خالتور»
سحر قریشی، محمدرضا شریفی نیا، حسین فرحبخش و آرش معیریان در اکران مردمی «خالتور»
سحر قریشی-اکران مردمی «خالتور»
سحر قریشی در اکران مردمی «خالتور»
سحر قریشی-اکران مردمی «خالتور»
استقبال کودکان از سحر قریشی در اکران مردمی «خالتور»