1

افشای پشت پرده همکاری حسین تهی با فریدون آسرایی و سورپرایز ویژه این رپر برای مخاطبانش

سینماژورنال: سیدحسین موسوی معروف به حسین تهی خواننده رپی است که بعد از مدتها فعالیت در داخل کشور از حدودا هفت سال قبل به انگلستان رفته و در لندن اقامت گزید.

به گزارش سینماژورنال حسین تهی چه زمان حضور در ایران و چه بعدش سعی کرد اغلب الفاظ و واژگان اخلاق مدارانه را در کلامش جاری سازد و البته تعهد اجتماعی خویش را از طریق قطعاتی چون “بغض” بروز دهد.

حسین تهی که جزو شیفتگان مرام سیدالشهداء(ع) است و همه سال در ایام محرم نذری می دهد در نخستین گفتگوی رسمی خود با یک رسانه داخل یعنی “تماشاگران امروز” نکته جالبی را درباره پشت پرده همکاریش با فریدون آسرایی بیان کرده است و البته یک سورپرایز را هم علنی کرده است.

از فریدون خواسته شد همکاری را تکذیب کند
تهی درباره قطعه دوصدایی “گل ناز” که با فریدون خوانده بود و چرایی اینکه فریدون همکاری با وی را تکذیب کرد می گوید: “گل ناز” یکی از کارهای مورد علاقه من بود و شعرش هم جوری بود که هم می شد آن را به عشق الهی نسبت داد و هم عشق زمینی. این همکاری به دلم نشست.

وی ادامه می دهد: اتفاقات بعد از انتشار آن قطعه و بازار تایید و تکذیبهای بعد از آن هم کاملا طبیعی بود. من آن زمان یک خواننده غیرمجاز بودم و فریدون مجاز بود و ظاهرا از ایشان خواسته شد همکاری را تکذیب کنند و من هم اصلا ناراحت نشدم.

سورپرایز ویژه
حسین تهی که در کنار یاسر بختیاری(یاس) از جمله رپرهاییست که از همکاری با خوانندگان پاپ استقبال می کند با اشاره به برنامه های آتی اش می گوید: سورپرایز ویژه ای دارم و آن هم اینکه چندقطعه دوصدائه با دوست خوبم سامی بیگی(سامان اسحاق بیگی/خواننده سابق بلک کتز و صاحب قطعاتی چون “هماهنگ”و”کاغذ و قلم”) خوانده ام که به زودی منتشر میشود.

وی می افزاید: اینها قطعاتی است که قطعا سروصدای زیادی خواهند داشت. من خط فکری خودم را دارم اما زمانی که فکر میکنم یک همکاری جالب میشود آن را انجام می دهم.

دوست دارم در وطنم بخوانم
به گزارش سینماژورنال این خواننده در جایی از گفتگو درباره علاقه اش به ایران بیان می دارد: قلب من در کشورم جور دیگری می تپد. اگر شرایطش پیش بیاید دوست دارم در وطنم بخوانم.
وی می افزاید: اکثر طرفدارانم در ایران هستند و من برای مردم آن کشور می خوانم و طبیعیست که دوست داشته باشم در وطنم باشم.