1

افشای هزینه تولید سریال شمقدری توسط تهیه‌کننده!+ادعایی درباره مالکیت دو دانگ شهرک غزالی!!

سینماروزان/کیوان بهارلویی: تهیه‌کننده سریال “روزهای ابدی” بودجه تولید این سریال را فاش کرد.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده “روزهای ابدی” در نشست خبری سریال. دریافتی بابت ساخت هر قسمت از این سریال را ۶۸۰ میلیون تومان اعلام کرد.

علی‌اکبری گفت: درحالی‌که فیلم‌های سینمایی با بودجه کم این روز‌ها با هزینه‌ای کمتر از چهار میلیارد تومان ساخته نمی‌شود، اما اگر هر سه قسمت این سریال را به‌اندازه یک فیلم سینمایی حساب کنیم، باز ما با حدود دو میلیارد تومان، کاری سینمایی ساخته‌ایم!!

به گزارش سینماروزان با توجه به اینکه سریال “روزهای ابدی” ۴۳ قسمت داشته هزینه تقریبی تولید آن نزدیک به ۳۰ میلیارد(دقیقا ۲۹میلیارد و ۲۴۰میلیون) بوده است.

محسن علی‌اکبری با اشاره به کمبودهای لوکیشن مرتبط با دهه شصت گفت: ما حدود ۱۰۰متر در ۵/ ۲ متر دیوار در شهرک غزالی ساختیم که دیوار سفارت امریکا بود و پشت نداشت و پشتش پرده سبز بود که ۳۰ درصد از دکور ما را شامل می‌شد. این دیوار هست و ماندگار است و مثل دکور‌های کار‌های قبلی‌ام در شهرک سینمایی می‌ماند برای کار‌های بعدی.

وی ادامه داد: دو دانگ شهرک غزالی به نام من است! (خنده) مشکلی در شهرک نداشتیم و مشکل ما شرایط جوی و لوکیشنی بود که سه سریال باهم تصویربرداری داشتند و همین کمی کار ما را مختل می‌کرد.