1

اعلام برائت محمدرضا گلزار از همکاری با یک فروشگاه مولتی‌برند پوشاک ورزشی+عکس

سینماژورنال: محمدرضا گلزار بازیگر خوش چهره سینمای ایران که از آخرین فیلم اکران شده اش “تو و من” از محصولات برادران بانکی، چهار سالی می‌‌گذرد مدتی است درگیر مدیریت در رستورانی به نام “انار” شده است.

به گزارش سینماژورنال گلزار که در گذشته همکاریهایی با یک فروشگاه مولتی‌برند پوشاک ورزشی به نام go sport را هم تجربه کرده بود در گفتگویی که با “تیوی پلاس” داشته به صراحت از همکاری با آن فروشگاه اعلام برائت کرده و گفته است: من مدتهاست در آنجا نیستم. حضورم در آنجا کلا منتفی است. مردم هم خاطرجمع باشند آنجا به من ربطی ندارد.

وی درباره حضور در رستوران تازه‌اش گفته است: اینجا سعی می کنم حضور کامل داشته باشم و در کنار ارتباط مستقیم با مردم نظارت هم دارم بر رستوران.

گلزار که دو فیلم توقیفی به نام “مادر قلب اتمی” و “دلم میخواد” را در کارنامه دارد با اشاره به سوابق رستوران‌داری‌اش بیان داشته است: سالها پیش در کنار یکی از دوستانم یکی از رستورانهای شمشک را چند فصل اداره کردیم و خوشبختانه موفقیتی کسب کردیم و در نهایت هم رستوران تازه ام را راه انداختیم.

این بازیگر که دو فیلم “سلام بمبئی” و “خشکسالی و دروغ” را هم آماده اکران دارد خاطرنشان ساخته است: رستوران انار هم از قبل دایر بوده اما از حالا به بعد با مدیریت جدید و شرایط جدید راه اندازی شده است.

گلزار افزوده است: یقینا برنامه‌ریزی‌مان این است که شعبات دیگری از این رستوران را هم راه بیندازیم.

رستوران انار محمدرضا گلزار
رستوران انار به مدیریت محمدرضا گلزار