1

اعلام اسامی داوران فیلمهای پندآموز

سینماژورنال: اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج (فیلم های پند آموز) اعلام شد و کار هیئت انتخاب جشنواره نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماژورنال ابراهیم حصاری دبیر این جشنواره از مشخص شدن دو نفر از اعضای هیئت داوران جشنواره خبرداد و گفت: ابوالفضل جلیلی و رسول صدرعاملی فیلم‌های راه یافته به بخش‌های مختلف نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج را داوری می‌کنند. وی در خصوص داور سوم این جشنواره گفت: در حال مذاکره با یکی از سینماگران زن سینمای ایران هستیم که به زودی و طی چند روز آینده در مراسمی نام ایشان اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه موج، همچنین درباره انتخاب فیلم‌های جشنواره گفت: حسین مهکام، مجیدرضا مصطفوی و رضا شیخلانی به عنوان اعضای هیأت انتخاب به زودی کار تماشا و انتخاب آثار را آغاز می کنند که این روند تا پس از پایان مهلت ارسال آثار که 15 بهمن ماه است ادامه می‌یابد.

وی در ادامه تاکید کرد که مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد و 15 بهمن ماه آخرین فرصت برای ارسال آثار کوتاه سینمایی در سه بخش داستانی , مستند و انیمیشن توسط علاقه مندان است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه موج (فیلم های پندآموز) به همت سازمان منطقه آزاد کیش از 6 تا 8 اسفند در جزیره کیش برگزار می‌شود.