1

اعتراف مدیر سابق شبکه ۳ به بی‌خبری از عدد و رقم قرارداد افخمی و “هفت”!!!

سینماژورنال: در حالی که هفته گذشته انتشار برآوردهایی از بودجه “هفت” (اینجا را بخوانید) حواشی فراوانی را رقم زده بود غلامرضا میرحسینی مدیر سابق شبکه سوم سیما در گفتگویی با “تماشاگران امروز” از بی خبری اش نسبت به رقم قرارداد تولید “هفت” با اجرای بهروز افخمی سخن گفته است.

به گزارش سینماژورنال میرحسینی گفته است: {برای اجرای سری سوم “هفت”} محمدرضا شهیدی فر مد نظرم بود. حتی دوست داشتم تهیه‌‌ اش را  شهیدی‌فر انجام دهد. افخمی از نظر من کارگردان و نویسنده خوبی است. برایش احترام قائلم ولی از نظر اجرا مد نظر من نبود.

وی ادامه داده است: تیم اجرا را آقای افخمی چید و تا زمانی که من بودم با شبکه قراردادی نداشتند و با خود معاون سیما هماهنگ کرده بود. برای همین نمی‌دانم عدد و رقم و قرار چه شکلی بوده است.

میرحسینی افزوده است: {حضور فراستی}مثل یک سری آیتم‌های “نود” جذابیت‌هایی دارد. حرف‌هایی می‌زند که خیلی از منتقدین جرات ندارند بگویند. البته من با همه حرف‌هایش موافق نیستم.

میرحسینی در جایی دیگر از گفتگویش بیان داشته است: برنامه “هفت” برای ادامه اش تحت فشار بود. چون ما زمان می‌خواستیم که ایراداتی که در “هفت” قبلی بود را برطرف کنیم. البته “هفت” الان هم قابل دفاع است و از یک سری برنامه های مشابه بهتر است. ولی آن چیزی که من دوست داشتم اختیارات بود که در یک جاهایی داده نمی‌شد.