1

اعتراف حجت‌ا.. ایوبی به اینکه او و وزیر ارشاد تنها تصمیم‌گیرندگان سینما نیستند و اشاره‌اش به ناپایداری صندلی بهروز افخمی!!!

سینماژورنال: حجت ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی دیروز با حضور در برنامه “شهر فرنگ” شبکه خبر بعد از مدتها اعتراف کرد که نه او نه علی جنتی هیچ کدام تنها تصمیم گیرندگان سینما نیستند.

به گزارش سینماژورنال ایوبی در پاسخ به این سوال که چرا پای برخی تصمیم‌هایی که نسبت به اکران یک فیلم می‌گیرید، نمی‌ایستید؟ اینگونه پاسخ داد: اهالی سینما انتظار به حقی از ما دارند و می‌گویند که از فیلم‌هایمان صیانت کنید یعنی اگر به این رسیدیم که فیلمی ممکن است در اکران دچار مشکل شود از همان اول و در ارائه پروانه ساخت دقت کنیم.

نه من تصمیم گیرنده نهایی ام و نه وزیر ارشاد

وی ادامه داد: ما به شورای پروانه ساخت گفتیم که اگر می‌بینید فیلمی در پروانه نمایش به مشکل بر می خورد در همان ارائه مجوز ساخت درست عمل کنید. می‌گویند ممیزی ها سخت شده است ولی همین ممیزی‌ها برای صیانت از فیلمی است که قرار است تولید شود.

ایوبی خاطرنشان ساخت: بنده اعلام می‌کنم که من حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها تصمیم‌گیرنده در عرصه سینما نیستیم.گاهی پیش آمده  از دو قوه، نامه زده‌اند و گفته‌اند نمایش یک فیلم باید متوقف شود، این را چه باید کرد؟‌ اگر اسم این عقب‌نشینی است، بله ما عقب‌نشینی می‌کنیم.

این صندلی‌ها خیلی ناپایدار است

رئیس سازمان سینمایی در بخشی از گفتگویش در شبکه خبر در مورد بهروز افخمی که اخیرا با همراهی محمدحسین رضوی اخوی جوان محمود رضوی تهیه کننده “معراجیها” تولید “هفت” را انجام می دهد(اینجا را بخوانید) نیز اظهارنظر کرد.

ایوبی گفت: امیدوارم بهروز افخمی به سینما کمک کند و از فرصتی که در اختیارش است استفاده کند. حالا این فرصت چه یک سال و چه ده سال است. این دوران سریع می‌گذرد و این صندلی‌ها خیلی ناپایدار است اما نتیجه کار ما خواهند ماند.

وی تأکید کرد: تاریخ معمولا ما را درست قضاوت می‌کند. برایشان{بهروز افخمی} آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم سینما را یک گام پیش ببرد.