1

بالاخره پس از مدتها مقاومت ، تتلو اعتراف كرد!+عکس

سینماژورنال: امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو خواننده موسیقی رپ اخیرا فعالیتهای متفاوتی در حیطه موسیقی داشته است.

به گزارش سینماژورنال وی چند هفته قبل با کلیپ “انرژی هسته ای” خود را در کانون توجه قرار داد و اخیرا نیز قطعاتی به نامهای “شهدا” و “گرگ” را ضبط کرده است.

در تمام دورانی که حواشی فراوان بر سر حمایت برخی ارگانها از تولید کلیپ “انرژی هسته ای” ایجاد شده بود تتلو تا می توانست سعی کرد از اعتقاد قلبی خود نسبت به این چنین کارهایی حرف بزند اما…

اما نکته اینجاست در یکی از تازه ترین مطالبی که تتلو در صفحه اجتماعیش قرار داده است به صراحت اعتراف کرده که هیچ کدام از کارهای اخیرش به خودش ربطی نداشته اند!!!

همه خوشحالن…
این خواننده رپ نوشته است: موزيك ويدئو “شهدا” ايشالا تا دو سه روز ديگه بيرون مياد. موزيك “گرگ” هم همينطور اونم دو سه روز بيشتر كار نداره. شعبه ى والتون هم كه كاملا راه افتاد و ديگه همه ميتونن برن خريد و خدارو شكر همه كارا انجام شد و همه خوشحالن و مطمئنم “گرگ” و “شهدا” هم كه بياد جفتش ميتركونه.

هیچ کدوم از این کارها ربطی به خودم نداشت
وی ادامه داده است:  اما خودم يه كم مُشكل دارم ، اونم فقط با خودم.  هيچ كدوم از اين كارها ربطى به خودم نداشت و واسه خودم هنوز نتونستم كارى انجام بدم كه شاد باشم  نميدونم كجاى كار مشكل داره ولى مطمئنم كه مشكل از من نيست.

مطلبی که تتلو در آن از ربط نداشتن کارهای اخیرش به خودش حرف زده
مطلبی که تتلو در آن از ربط نداشتن کارهای اخیرش به خودش حرف زده