1

اظهار ندامت سام درخشانی از همراهی با هنرمندان در سفر به جام جهانی!

سینماژورنال: فقط یک سال زمان کافی بود تا آنها که روزی با لبهای خندان و البته گامهای استوار برای حمایت از تیم ملی فوتبال به جام جهانی رفتند از این حضور ابراز ندامت کنند.
به گزارش سینماژورنال وقتی سال قبل خبر همراهی تعدادی از هنرمندان با سرپرستی سیدجواد هاشمی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی منتشر شد بسیاری این گونه مسافرتها را نوعی ریخت و پاش دانستند.
با این حال این همراهان هنرمند عزمشان را جزم کرده بودند که برای تیم ملی کشورشان سنگ تمام بگذارند(!!!) و این شد که بی توجه به این انتقادات راهی برزیل شدند.

از رفتن به جام جهانی و از بیرون آمدن مستندها بسیار پشیمانم
سام درخشانی بازیگر تلویزیون از جمله چهره هایی بود که در آن روزها خوشحال و خندان برای انجام وظیفه اش جهت حمایت از تیم ملی به برزیل رفت اما حالا و حدودا یک سال بعد از آن همراهی به صراحت اعلام می کند که سفرش به برزیل اشتباه بوده است.
درخشانی در صفحه اجتماعیش در بخشی از دلنوشته ای که بیشتر به اعترافاتش بابت حضور در برخی کارهای بی کیفیت، شباهت دارد آورده است: از رفتن به جام جهاني و در نهايت بيرون اومدن اون مستندها كه اعتقاد دارم در حد واندازه هيچكدوم از همراهانم نبود بسيار پشيمانم و از همه عزيزان بابتش عذر خواهي ميكنم.

سام درخشانی
سام درخشانی با رضا یزدانی در برزیل

آن خوشحالی را باور کنیم یا این اظهار تاسف را؟
اینکه سام درخشانی آن قدر شجاعت داشته که باز هرچند بعد از گذشت یک سال به اشتباهش از این سفر اعتراف کند فی نفسه اقدامی ارزنده است اما فکری هم باید کرد به حال آن مخاطب بخت برگشته ای که یک سال تمام پیش خود گمان می کرد دوستان از این سفر راضی و خشنودند و حالا به ناگاه ابراز تاسف شان را می بیند.
به این مخاطب بخت برگشته چه باید گفت جز اینکه از این به بعد دیگر هیچ خوشحالی یا ناراحتی بیان شده در انظار عمومی را باور نکن.