1

اظهارات متناقض درباره تصادف باران کوثری با یک تریلی!

سینماژورنال: ساعات ابتدایی صبح جمعه هفدهم مهرماه باران کوثری بازیگر سینمای ایران هنگام فیلمبرداری سکانسی از فیلم تازه اش “هفت ماهگی” دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان دی منتقل شد.

به گزارش سینماژونال نکته عحیب اطلاع رسانی مربوط به این سانحه دو نقل قول متناقضی بود که درباره موقعیت جغرافیایی تصادف منتشر شد.

از یک طرف مدیر روابط عمومی اورژانس کشور محل وقوع تصادف را شهرک آتی ساز بیان کرد و از آن طرف تهیه کننده “هفت ماهگی” مکان تصادف را یوسف آباد دانست.

تصادف در آتی ساز انجام شد و باران به همراه دو سرنشین دیگر به بیمارستان دی منتقل شد

به گزارش سینماژورنال مهین علی پور مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در خصوص جزئیات حادثه دیدگی باران کوثری به “باشگاه خبرنگاران” اظهار کرد: بامداد امروز و در ساعت 4 صبح در پی تماس با اورژانس، اطلاع یافتیم باران کوثری بازیگر سینما دچار سانحه تصادف شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که سانحه یاد شده در شهرک آتی ساز به وقوع پیوسته، افزود: باران کوثری به همراه دو سرنشین دیگر دچار آسیب دیدگی شدند.

علی پور تصریح کرد: نیروهای اورژانس حادثه دیدگان را به بیمارستان دی منتقل کردند و در حال حاضر باران کوثری دچار تروما شده است.

به گزارش سینماژورنال “تروما” به هر نوع آسیبی گفته می شود که توسط

عامل بیرونی و نه بیماری داخلی به بدن وارد می شود.

حادثه سرصحنه فیلمبرداری در یوسف آباد رخ داد

از آن سو تهیه کننده فیلم “هفت ماهگی” درباره سانحه پیش آمده برای باران کوثری سر صحنه فیلمبرداری این اثر به “برنا” اظهار داشت: این حادثه سر صحنه فیلمبرداری  در خیابان یوسف آباد تهران رخ داد. در این حادثه باران کوثری که مطابق روند یکی از سکانسها در حال رانندگی بود  با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد و دچار جراحت شد .

وی در ادامه افزود: درحال حاضر کوثری در بیمارستان بستری است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در این تصادف چهره این بازیگر دچار جراحت نشده است  و تنها نیاز به 48 ساعت استراحت مطلق دارد که تا به وضعیت عادی جسمی خود بازگردد.

منصور لشگری قوچانی اظهار داشت: روحیه این بازیگر سیمرغ گرفته واقعا ستودنی است، از زمانی که در بیمارستان بستری شده است، تماما به فکر ادامه تصویربرداری این اثر هست، امیدوارم با بهبود وضعیت تصویربرداری فیلم را از سر بگیریم.