1

اظهارات رییس ده ساله سازمان ارزشی اوج⇐شرمنده‌ایم که هنوز فیلمی در تراز انقلاب تولید نکردیم!!/نزدیک به ۱۴۰ موسسه داریم که کار می‌کنند اما کارهای انجام شده در قبال انقلاب، چیزی نیست!!/تولید «به وقت شام»، «پایتخت ۵» و «۲۳ نفر» حاصل پیگیری‌های سردار سلیمانی بود!/سردار به خانمی متفاوت‌الظاهر گفت شما را دوست دارم!/سردار می‌گفت اگر یک روز نامزد انتخابات شوم آن روز دیگر…

سینماروزان: احسان محمدحسنی که نزدیک به ده سال است ریاست سازمان هنری-رسانه ای اوج را برعهده دارد به صراحت اعتراف کرد به اینکه هنوز فیلمی در تراز انقلاب تولید نشده!

محمدحسنی در برنامه “سلام صبح بخیر” شبکه سوم سیما بیان کرد: امروز جشن تولد انقلاب است خیلی از جوانان با وجود گذشت این همه سال هنوز یک فیلم سینمایی خوب درباره انقلاب ندیدند البته حتی چند باری خیز برداشتیم تا اثری درباره شهید بروجردی تولید کنیم، زندگی او جذاب و پر کشش است ولی تاکنون میسر نشده است. وقتی هنوز فیلمی در تراز انقلاب تولید نکردیم و باید بگوییم شرمنده ایم!! نزدیک به ۱۴۰ موسسه داریم که کار می‌کنند اما کارهای انجام شده در قبال انقلاب، چیزی نیست.

رییس اوج ادامه داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم، آرام آرام صدای طبل انتخابات بلند می‌شود و به شکل غریبی همه احساس تکلیف می‌کنند. یادم است یک بار در پرواز دمشق به تهران حال حاج قاسم خوب نبود، زیر سرُم بود اما درباره افغانستان و گردان فاطمیون تعریف می‌کرد، وسط صحبت‌های او سوالی کردم، گفتم چرا او برای انتخابات به عنوان نامزد حاضر نمی‌شود، او لبخند تلخی زد و گفت اگر یک روز نامزد انتخابات شدم، آن روز دیگر آن قاسم سلیمانی سابق نیستم.

رییس اوج مدعی شد: حاج قاسم قبل از ساخت «پایتخت ۵» به من گفت دوست دارد تیم «پایتخت» را ببیند، بازدید او از پشت صحنه «۲۳ نفر» هم جالب بود، اصلاً باید بگویم ساخت «به وقت شام»، «پایتخت ۵» و «۲۳ نفر» حاصل پیگیری‌های او بود. اگر «پایتخت ۵» را با فصلهای قبل و بعدش مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌ها می‌شوید چون آن «پایتختی» بود که نفس حاج قاسم به آن دمیده شده بود.

محمدحسنی تاکید کرد: یادم است در پشت صحنه «۲۳ نفر» حاج قاسم به عوامل انگشتری هدیه داد اما بعد از ملاقات متوجه حضور خانمی شد که از عوامل بود، حاج قاسم خواست با آن خانم صحبت کند به طوری که حتی همان خانم تعجب کرد. آن خانم به لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی داشت که حاج قاسم گفت: دخترم شما فکر می‌کنید ما شما را دوست نداریم؟ این‌طور نیست. ما همه شما را خیلی دوست داریم. سپس حاج قاسم خودش پیگیری کرد تا هدیه‌ای به او بدهند!