1

اشکهای مادر هما روستا در روز بدرقه فرزند/غیبت برخی از همکاران به دلیل سفر به شمال!+عکس

سینماژورنال: پیکر هما روستا بازیگر فقید ایران که هفته قبل در لس آنجلس درگذشته بود(اینجا را بخوانید) بعد از بازگشت به ایران از برابر خانه هنرمندان تشییع شد و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

به گزارش سینماژورنال در مراسم تشییع این بانوی بااخلاق عرصه بازیگری برخی از همکاران سالهای دور و نزدیک وی غایب بودند که البته برگزاری همزمان جشنواره فیلمهای ویدیویی یاس در مازندران و جذابیتهای سفر به شمال!!! در این امر دخیل بوده است.

جالب و البته ناراحت کننده است که برخی از این همکاران، صفحات اجتماعیشان را پر کرده اند با سلفی‌های سفر به شمال بدون اینکه یادی کنند از تشییع هما روستا!!!

از میان حاضران مراسم تشییع اما می توان به چهره هایی چون بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، علی رفیعی، علی دهکردی و مهدی سلطانی اشاره کرد و البته افسانه بایگان، پرویزپورحسینی، فرشته طائرپور، مسعود فروتن، نوید محمدزاده، افسانه چهره آزاد، لیلی رشیدی، آتش تقی پور، ایرج راد، الهام کردا، سعید چنگیزیان، منیژه محامدی و رضا بهبودی. پوری بنایی بازیگر قدیمی سینمای ایران نیز از جمله حاضران در مراسم تشییع بود.

مادر هما: دردانه من! خداحافظ!

نکته مهم این مراسم تشییع اما حضور مادر هما روستا و اشکهایی بود که او در رثای فرزند ریخت.

مادر هما روستا سالهاست از ایران مهاجرت کرده اما تشییع پیکر فرزند باعث بازگشت او به وطن شد. او در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: سلامِ من، سلام مادر غم دیدهای است که غمی بسیار بزرگ دارد. اما شما گوشه گوشههای غم مرا گرفتید و از شما سپاسگزارم.

او ادامه داد: همیشه به دنبال همایم دویدم؛ خیلی از من دور بود. اما امروز برای همیشه دور میشود. او را به خدا و حمید میسپارم و از همه شما ممنونم که قدمهایتان را روی چشمهای ناقابل من گذاشتید.

مادر هما روستا سخنانش را اینگونه به پایان برد: دردانه من! خداحافظ!

تشییع هما روستا
مادر هما روستا در تشییع فرزند/عکسها: محمدرضا ندیمی(ایسنا)
تشییع هما روستا

مادر هما روستا در تشییع فرزند

تشییع هما روستا
تشییع هما روستا