1

اشاره به یک روزنامه خاص؟⇐تهیه‌‌کننده «قاتل اهلی» یکی از ناگفته‌های پشت صحنه را لو داد+عکس

سینماروزان: برنده شدن محمدمهدی دلخواسته در جشن عکاسان در بخش بهترین عکسهای پشت صحنه برای “قاتل اهلی” موجب شده منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم کنار پیام تبریکش برای وی به بخشی از پشت صحنه “قاتل اهلی ” اشاره کند.

لشکری در جایی از پیامش آورده است:
خدا را شاكرم در مقابل عكاسى رايگان و سفارشى، عاقبت بخيرى را انتخاب و براى عكس هزينه مادى و معنوى پرداخت كردم!

این بخش از پیام به طور غیرمستقیم اشاره دارد به یکی از شنیده های حین پیش تولید و درخواست معامله ای که از سوی دست اندرکاران یک روزنامه به تولیدکننده “قاتل اهلی” ارجاع شده بود؛ درخواست پوشش خبری ویژه فیلم در قبال حضور عکاس این روزنامه به عنوان عکاس فیلم!!!
رد این پیشنهاد  از سوی تهیه کننده “قاتل اهلی” موجب شد حین درگیریهای پیش آمده میان وی و کیمیایی بر سر کم یا زیاد کردن فیلم، روزنامه موردنظر تا میتواند بر آتش اختلافات بدمد و حتی در برهه هایی اخباری غیرواقعی درباره نتیجه طرح اختلاف کیمیایی-لشکری در شورای داوری خانه سینما منتشر کند؛ اخباری که با واکنش شورای داوری هم روبرو شد.

متن پیام تبریک لشکری قوچانی به عکاس فیلمش را بخوانید:
مهدى دلخواسته …. برنده تنديس بهترين عكس پشت صحنه از سومين جشن عكاسان سينماى ايران براى فيلم «قاتل اهلى» . .. آقاى دلخواسته در سه فيلم “عصر يخبندان”، “هفت ماهگى” و “قاتل اهلى” در تيم تهيه فيلم همكارى ميكرد ، مسعود كيميايى الحق و انصاف استادانه به مهدى كمك ميكرد و دو بازيگر خوب فيلم پرويز پرستويى و امير جديدى پيگير و همراهى خاصى از عكاس فيلم بعمل مى آوردند و انرژى همه عوامل در عكسهاى پشت صحنه مشهود است.
خدا را شاكرم كه در مقابل عكاسى رايگان و سفارشى ، عاقبت بخيرى را انتخاب و براى عكس هزينه مادى و معنوى پرداخت كردم و اميد دارم كه با استقبال خوب مردم از فيلم “قاتل اهلى” در سال تلخ شكست سينماى اجتماعى ، اميدى براى عاشقان سينماى اجتماعى ، اعتراضى باشد.
امروزه سينما بعنوان هنر ، صنعت و رسانه يك فعاليت گروهى است و عكس ، وقايع تلخ و شيرين آن را ثبت ميكند …

متن پیام تبریک تهیه کننده "قاتل اهلی"
متن پیام تبریک تهیه کننده “قاتل اهلی”
متن پیام تبریک تهیه کننده "قاتل اهلی"
متن پیام تبریک تهیه کننده “قاتل اهلی”